• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Tot 3 keer toe een nieuwe bestelling moeten doen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Manfredk
  • Startdatum Startdatum
M

Manfredk

Heb via de website van UPC een nieuw abo ingevoerd, na de eerste bevestigingsmail werd mij meteen duidelijk dat het niet goed gegaan was, het stond namelijk op naam van de oude bewoner, terwijl ik toch echt mijn naam en adres heb vermeld!
Gebeld met HD, deze mevrouw beloofde mij dat nu alles correct zou verlopen en dat ze het meteen juist in de computer zou invoeren, helaas na 4 dagen wachten nog geen bericht over het nieuwe contract !!
Wederom gebeld met HD! deze mevrouw "ontdekte" dat de computer de gegevens niet had doorgevoerd, om wat voor reden dan ook, omdat het niet binnen een door UPC gestelde termijn was afgehandeld heeft deze computer besloten om het contract te cancelen! Wederom alle gegevens telefonisch doorgegeven en nu werd er mij toch echt beloofd dat er dezelfde middag nog teruggebeld zou worden....zit nu nog te wachten !!

Zou hier graag eens een directielid over willen aanspreken, het kan toch niet zo zijn dat er daar alleen maar mensen zitten die een beetje leuk kunnen praten en voor de rest NIET controleren wat er met de klantgegevens gebeurd! Weet iemand een directielid te bereiken?
 
Een dirictielid heeft nog minder verstand van zaken als een gemiddelde hd medewerker, zij houden zich alleen maar bezig met winst en verlies... Benader webcare even.
 
Richard1988 zei:
Een dirictielid heeft nog minder verstand van zaken als een gemiddelde hd medewerker, zij houden zich alleen maar bezig met winst en verlies... Benader webcare even.

Als het in de toekomst beter moet gaan voor alle klanten is het aanspreken van een directie lid misschien wel de beste methode.

Ik heb ooit wel eens gehoord dat als je echt overhoop ligt met een groot bedrijf, dat het soms helpt om een brief te sturen naar he thuisadres van de CEO.
 
Wat trouwens wel uitermate onbeschoft is, om thuis een brief te laten bezorgen, je hebt een zakelijk geschil, hou dat dan ook zakelijk.
 
@ Manfredk,

Dat klinkt allemaal erg vervelend. Ik kijk dan ook graag voor je na wat ik hierin zou kunnen betekenen.

Kun je mij middels een PM je postcode en huisnummer kunnen sturen?
 
hatolex zei:
Wat trouwens wel uitermate onbeschoft is, om thuis een brief te laten bezorgen, je hebt een zakelijk geschil, hou dat dan ook zakelijk.


Waarom is dat niet zakelijk? Ik heb het niet over een scheld- of dreigbrief, maar een gefundeerde klacht op papier naar de hoogste baas, simpelweg omdat er nu momenten zijn dat de gewone kanalen niet werken. Het moet natuurlijk wel een ernstige klacht zijn waar de klant van de kast naar de muur gestuurd wordt.

In het geval van problemen met bestellingen zou het aandacht van boven niet verkeerd zijn: ik kan mij niet herinneren dat er ooit een bestelling heb gedaan bij UPC die in een keer, zonder problemen uitgevoerd is (oh, misschien wel een keer: toen ik een HD-PVR haalde bij de UPC winkel; maar meestal moet ik een of twee keer achteraan bellen of omdat er niets gebeurd of omdat de provisioning niet deugd)
 
Een brief naar een directielid kan altijd, maar dan wel naar het zaken adres.
Jij wil thuis ook niet i.v.m. je werk worden lastig gevallen.
 
Johnny54 zei:
Een brief naar een directielid kan altijd, maar dan wel naar het zaken adres.
Jij wil thuis ook niet i.v.m. je werk worden lastig gevallen.

Er is een groot verschil tussen een brief en een telefoongesprek.

Een brief naar het zakenadres van een directeur wordt nooit en de nimmer gezien door de directeur.

Maar als ik al zei, dit is een laatste redmiddel.
 
Inmiddels contact gehad met UPC, installatiepakket is bezorgd maar wacht nog wel op de bevestiginsbrief met alle gegevens.

Er zit voortgang in!
 
Terug
Bovenaan