M
Manfredk
Heb via de website van UPC een nieuw abo ingevoerd, na de eerste bevestigingsmail werd mij meteen duidelijk dat het niet goed gegaan was, het stond namelijk op naam van de oude bewoner, terwijl ik toch echt mijn naam en adres heb vermeld!
Gebeld met HD, deze mevrouw beloofde mij dat nu alles correct zou verlopen en dat ze het meteen juist in de computer zou invoeren, helaas na 4 dagen wachten nog geen bericht over het nieuwe contract !!
Wederom gebeld met HD! deze mevrouw "ontdekte" dat de computer de gegevens niet had doorgevoerd, om wat voor reden dan ook, omdat het niet binnen een door UPC gestelde termijn was afgehandeld heeft deze computer besloten om het contract te cancelen! Wederom alle gegevens telefonisch doorgegeven en nu werd er mij toch echt beloofd dat er dezelfde middag nog teruggebeld zou worden....zit nu nog te wachten !!
Zou hier graag eens een directielid over willen aanspreken, het kan toch niet zo zijn dat er daar alleen maar mensen zitten die een beetje leuk kunnen praten en voor de rest NIET controleren wat er met de klantgegevens gebeurd! Weet iemand een directielid te bereiken?
Gebeld met HD, deze mevrouw beloofde mij dat nu alles correct zou verlopen en dat ze het meteen juist in de computer zou invoeren, helaas na 4 dagen wachten nog geen bericht over het nieuwe contract !!
Wederom gebeld met HD! deze mevrouw "ontdekte" dat de computer de gegevens niet had doorgevoerd, om wat voor reden dan ook, omdat het niet binnen een door UPC gestelde termijn was afgehandeld heeft deze computer besloten om het contract te cancelen! Wederom alle gegevens telefonisch doorgegeven en nu werd er mij toch echt beloofd dat er dezelfde middag nog teruggebeld zou worden....zit nu nog te wachten !!
Zou hier graag eens een directielid over willen aanspreken, het kan toch niet zo zijn dat er daar alleen maar mensen zitten die een beetje leuk kunnen praten en voor de rest NIET controleren wat er met de klantgegevens gebeurd! Weet iemand een directielid te bereiken?