B
blackphoenix
Hallo
Ik heb sinds enkele dagen een H360 en via component en scart krijg ik
gewoon beeld op mijn toshiba, maar via hdmi gebeurd erniets.
Heb beide hdmi aansluitingen op de tv al geprobeerd, 2 verschillende
kabels, zon beetje alle settings al veranderd (video output, resolutie, alles in het media menu-tje) maar niets helpt :cry:
Nou heb ik wel hier en daar op internet gelezen dat er nogal veel hdmi problemen zijn
maar ik kan niets vinden over met mijn tv en of er een oplossing voor is,
nou ben ik van plan om over enkele maanden toch een nieuwe tv te kopen,
maar ik zou wel eerst graag weten of me H360 in orde is voordat, iemand die hier meer over weet of ervaring mee heeft?
ps het is een H360RA (200804) zwart
Ik heb sinds enkele dagen een H360 en via component en scart krijg ik
gewoon beeld op mijn toshiba, maar via hdmi gebeurd erniets.
Heb beide hdmi aansluitingen op de tv al geprobeerd, 2 verschillende
kabels, zon beetje alle settings al veranderd (video output, resolutie, alles in het media menu-tje) maar niets helpt :cry:
Nou heb ik wel hier en daar op internet gelezen dat er nogal veel hdmi problemen zijn
maar ik kan niets vinden over met mijn tv en of er een oplossing voor is,
nou ben ik van plan om over enkele maanden toch een nieuwe tv te kopen,
maar ik zou wel eerst graag weten of me H360 in orde is voordat, iemand die hier meer over weet of ervaring mee heeft?
ps het is een H360RA (200804) zwart
