• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Toshiba regza wl66 en hdmi

  • Onderwerp starter Onderwerp starter blackphoenix
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
B

blackphoenix

Hallo

Ik heb sinds enkele dagen een H360 en via component en scart krijg ik
gewoon beeld op mijn toshiba, maar via hdmi gebeurd erniets.
Heb beide hdmi aansluitingen op de tv al geprobeerd, 2 verschillende
kabels, zon beetje alle settings al veranderd (video output, resolutie, alles in het media menu-tje) maar niets helpt :cry:

Nou heb ik wel hier en daar op internet gelezen dat er nogal veel hdmi problemen zijn
maar ik kan niets vinden over met mijn tv en of er een oplossing voor is,
nou ben ik van plan om over enkele maanden toch een nieuwe tv te kopen,
maar ik zou wel eerst graag weten of me H360 in orde is voordat, iemand die hier meer over weet of ervaring mee heeft?


ps het is een H360RA (200804) zwart
 
Hallo

Ik heb sinds enkele dagen een H360 en via component en scart krijg ik
gewoon beeld op mijn toshiba, maar via hdmi gebeurd erniets.
Heb beide hdmi aansluitingen op de tv al geprobeerd, 2 verschillende
kabels, zon beetje alle settings al veranderd (video output, resolutie, alles in het media menu-tje) maar niets helpt :cry:

Nou heb ik wel hier en daar op internet gelezen dat er nogal veel hdmi problemen zijn
maar ik kan niets vinden over met mijn tv en of er een oplossing voor is,
nou ben ik van plan om over enkele maanden toch een nieuwe tv te kopen,
maar ik zou wel eerst graag weten of me H360 in orde is voordat, iemand die hier meer over weet of ervaring mee heeft?


ps het is een H360RA (200804) zwart

Heb ik ook gehad. Via systeem instellingen/media kan je de video signalen instellen op component/rgb en op component/composiet. Met HDMI moet de uitgang op component/composiet staan.

HTH
 
Nou zoals ik zei heb ik dat ook al geprobeerd, maar helaas.
Toch bedankt voor je reactie :wink:

ik denk dat mijn H360 gewoon bij een van die reeks hoort met een kapotte/losse hdmi printplaat. Ik heb al contact gezocht met de webwinkel.

Maar als iemand nog een andere manier weet die ik kan proberen, graag :lol:
 
Ik heb het zelfde probleem. Ik heb het apparaat ook op andere tv's uitgeprobeerd met het zelfde resultaat. Ook in de winkel het zelfde resultaat. Apparaat is nu voor de 3e keer terug voor reparatie. (zit al 2 mnd zonder decoder):?

kortom: probeer je 360 eerst even op een andere tv bij een kennis/familielid.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan