• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

top gear opnemen

Berichten
83
Afgelopen zondag middels de browser Topgear voor opname geprogrammeerd.
(cisco dvr hd)
Via mail kreeg ik de bevestiging.
Prima gelukt, ....dacht ik.
Bij het afkijken miste helaas het einde, ik vermoed maar enkele minuten maar ik weet dus niet waarom niet alles is opgenomen?
Herkent iemand/upc dit probleem?
 
Dan is waarschijnlijk de aflevering bij de zender iets uitgelopen, of is de opname eerder gestopt dan gepland. Je kunt bijv. instellen dat de opnamens 5 minuten langer opnemen.
 
ikwilsnelinternet zei:
Ook via de browser?

Nee, via het menu op de Cisco... daar moet je instellen hoeveel minuten de opname eerder moet beginnen en hoelang de opname moet blijven doorlopen nadat het programma is afgelopen. Volgens mij bij Digitale Recorder.
 
"Nee, via het menu op de Cisco..."

Dat is nou precies waar ik op doel !
Wat heb je hier nou aan ??, absoluut onbetrouwbaar opnemen dus.
Terwijl ze exact digitaal weten welke zender wanneer begint.
Ik begin zo langzamerhand werkelijk elk geloof in Upc's digitale kennis te verliezen....
 
Dat startstop systeem bestaat niet meer.
Ik neem alles op met 10 minuten voor en na op, de BBC is redelijk op tijd altijd.
Aflevering even downloaden?
 
"Aflevering even downloaden? "
Er zijn idd meerdere oplossingen om de/alle problemen van Upc (gratis!) te omzeilen...
;D

Ergo, waarom nog Upc :-\
 
zaterdag avond is de herhaling van topgear ....dus je krijgt een herkansing
 
Terug
Bovenaan