• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Top Gear in HD ???

  • Onderwerp starter Onderwerp starter stefan206
  • Startdatum Startdatum
S

stefan206

Hallo

Is het al bekend of het nieuwe seizoen van topgear in hd of upscalled uitgezonden zal worden.

Groetjes Stefan
 
Ook de Botswana special niet. Zou wel jammer zijn, die special die nu op ondemand staan is echt leuk kijken in HD.
 
Top Gear wordt sinds eind 2009 in HD opgenomen. Of het nu hier in Nederland in HD uitgezonden wordt ligt aan de desbetreffende omroep.

https://www.bbc.co.uk/blogs/bbcinternet/2009/09/top_gear_on_bbc_hd_from_novemb.html
 
Terug
Bovenaan