Top bedrijf Ziggo !!!!!
Ik heb al bijna 4 maanden een probleem met mijn ontvangst/decoder van Ziggo. Op advies van Ziggo heb ik alle kabels en aansluitingen laten vervangen. Helaas, geen resultaat! Wederom gebeld met Ziggo (uiteraard met een lange wachttijd) en met veel moeite kon er een monteur langs komen.
Monteur komt langs, maar dan… “Ik kan niets vinden, maar ik zorg ervoor dat er een nieuwe decoder wordt opgestuurd”. Na één week uiteraard niets gehoord, maar ook niets ontvangen. Ik maar weer bellen met Ziggo (wacht, wacht, wacht…) Na meer dan 30 minuten wordt er aangegeven dat ik de decoder maar moet opsturen en zodra deze door Ziggo ontvangen zou zijn, wordt er een andere decoder opgestuurd. Dus, 1 week, misschien 1 maand… geen TV!
Mensen van Ziggo wat een geweldige service!
Bedankt!
:evil::evil::evil::evil:
Ik heb al bijna 4 maanden een probleem met mijn ontvangst/decoder van Ziggo. Op advies van Ziggo heb ik alle kabels en aansluitingen laten vervangen. Helaas, geen resultaat! Wederom gebeld met Ziggo (uiteraard met een lange wachttijd) en met veel moeite kon er een monteur langs komen.
Monteur komt langs, maar dan… “Ik kan niets vinden, maar ik zorg ervoor dat er een nieuwe decoder wordt opgestuurd”. Na één week uiteraard niets gehoord, maar ook niets ontvangen. Ik maar weer bellen met Ziggo (wacht, wacht, wacht…) Na meer dan 30 minuten wordt er aangegeven dat ik de decoder maar moet opsturen en zodra deze door Ziggo ontvangen zou zijn, wordt er een andere decoder opgestuurd. Dus, 1 week, misschien 1 maand… geen TV!
Mensen van Ziggo wat een geweldige service!
Bedankt!
:evil::evil::evil::evil: