Top bedrijf ZIGGO !!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

andrecol

Forum Gebruiker
Berichten
1
Top bedrijf Ziggo !!!!!
Ik heb al bijna 4 maanden een probleem met mijn ontvangst/decoder van Ziggo. Op advies van Ziggo heb ik alle kabels en aansluitingen laten vervangen. Helaas, geen resultaat! Wederom gebeld met Ziggo (uiteraard met een lange wachttijd) en met veel moeite kon er een monteur langs komen.
Monteur komt langs, maar dan… “Ik kan niets vinden, maar ik zorg ervoor dat er een nieuwe decoder wordt opgestuurd”. Na één week uiteraard niets gehoord, maar ook niets ontvangen. Ik maar weer bellen met Ziggo (wacht, wacht, wacht…) Na meer dan 30 minuten wordt er aangegeven dat ik de decoder maar moet opsturen en zodra deze door Ziggo ontvangen zou zijn, wordt er een andere decoder opgestuurd. Dus, 1 week, misschien 1 maand… geen TV!
Mensen van Ziggo wat een geweldige service!
Bedankt!


:evil::evil::evil::evil:
 

Olga.P2000

Forum Gebruiker
Berichten
937
Ik weet niet waar je woont.., maar in sommige grote steden kan je bij Ziggo klantenservice langs. Ik werd daar goed geholpen. Wellicht daar kunnen ze direct je ontvanger vervangen.

BV. in Den Haag is het in de buurt van Station Holland Spoor; 5-10 minuten lopen.
 

mesa57

Forum Gebruiker
Berichten
5.461
Geen TV is overdreven, want je hebt nog altijd analoge TV.
En je kunt mijn samsung dcb-270r voor een prikkie kopen :mrgreen: (zie marktplaats).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan