• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

toevoegen misdaad net

  • Onderwerp starter Onderwerp starter nicolinda
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
N

nicolinda

er verdwijnen telkens zenders uit het royaal pakket en dat worden dan primiums maar mijn vraag is wanneer komen er zenders bij zoals misdaad net lijkt me een goede aanvulling mischien als er maar genoeg mensen om vragen dat het dan een keertje sneller gaat met onderhandelen
 
nicolinda zei:
er verdwijnen telkens zenders uit het royaal pakket en dat worden dan primiums maar mijn vraag is wanneer komen er zenders bij zoals misdaad net lijkt me een goede aanvulling mischien als er maar genoeg mensen om vragen dat het dan een keertje sneller gaat met onderhandelen

UPC voegt deze zender pas toe nadat u de cursus "Hoe gebruik ik leestekens" met succes heeft afgerond.
 
Vond het zelf wel humor van B.V. ... :)
Maar ontopic; Paar zenders erbij is nooit een slecht idee uiteraard. Al lijkt me MisdaadNet nu niet echt een toppertje...
 
nicolinda zei:
er verdwijnen telkens zenders uit het royaal pakket en dat worden dan primiums maar mijn vraag is wanneer komen er zenders bij zoals misdaad net lijkt me een goede aanvulling mischien als er maar genoeg mensen om vragen dat het dan een keertje sneller gaat met onderhandelen

Als Pasen en Pinksteren op een dag vallen. En dat gaat ook dit jaar weer niet lukken.
Pasen is al geweest en Pinksteren moet nog komen. Dus .......... pindakaas.

Hoewel ik Misdaatnet er zelf ook graag bij zou willen hebben.
 
luukmlgn zei:
Vond het zelf wel humor van B.V. ... :)
Maar ontopic; Paar zenders erbij is nooit een slecht idee uiteraard. Al lijkt me MisdaadNet nu niet echt een toppertje...

zie dit soort humor al te veel,laat mensen eens in hun waarde
 
aciddoc zei:
zie dit soort humor al te veel,laat mensen eens in hun waarde

Ik zie ook veel te veel taal- en spelfouten en dat is best wel storend en bevordert de leesbaarheid niet.
 
groezel zei:
waat was het toopik ok weer ? oja ; toevoege misdaad net !!!!

juist ontopic weer.

als ik zie wat er op komt,tja alleen maar dingen die allang geweest zijn op andere zenders.

niet iets waar ik op zit te wachten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan