• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Toetsenbord

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Joop
  • Startdatum Startdatum
Berichten
919
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Allemaal de beste wensen voor 2015
Ik heb een vraag, ik heb windows 7 op een desktop. Heeft altijd goed gewerkt. Maar ik kan nu met het toetsenbord geen cijfers en letters ingeven. Andere functies van het toetsenbord werken goed. Toetsenbord gewisseld met een andere computer werkt goed. Ook nog een ander toetsenbord aan de foute computer geprobeerd , werkt ook niet. Wat zou dit kunnen zijn.
 
Al gekeken bij de instellingen in configuratiescherm? Dat lijkt mij een logische verklaring van het probleem.
 
In het configuratiescherm bij toetsenbord taal instelliningen moet de toetsenbord indeling op verenigde staten internationaal 101 staan en de taal op Nederlands. Alle andere indelingen mogen worden verwijderd. Zie ook naar de screenshot.
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    4,4 KB · Weergaven: 42
  • image.jpg
    image.jpg
    102,4 KB · Weergaven: 41
Terug
Bovenaan