Z
Zulake
Hallo allemaal,
Ik las net dit nieuwsartikel en heb zo'n vermoeden dat Ziggo en UPC dit mogelijk ook gaan doen in de nabije toekomst.
Nu vraag ik mij af; wat doen ze met de klanten die géén behoefte hebben aan digi-tv? Bijvoorbeeld omdat ze het niet kunnen betalen, de extra zenders niet willen of geen extra kastje bij hun TV willen etc. Tevens zit je al gauw met het welbekende probleem van de extra TV op de slaapkamer.
Ik ben zelf ook iemand van het analoge signaal, ik kan digitale TV niet betalen en heb daarnaast tevens geen behoefte aan al die extra zenders. Stel dat UPC analoog uit de lucht zou plukken, zou dit dan betekenen dat alle mensen die geen digitale TV hebben simpelweg geen TV meer kunnen kijken?
Bovendien, je betaalt momenteel 16 euro nogwat voor een analoog signaal bovenop je abonnementskosten, wat gebeurt daar mee? Verdwijnen die kosten of worden ze doodleuk bij de abonnementsprijzen ingestoken?
Of komt er een soort oplossing dat je een éénmalig bedrag betaalt en dan iets als een kastje krijgt waarmee je de analoge signalen die je voorheen had (Dus Ned1-2-3, SBS6, RTL4-5, Veronica etc) dan binnenkrijgt in digitale kwaliteit ofzo? Zitten hier dan ook weer extra (maandelijkse) kosten aan verbonden (Waar men niet op zit te wachten, want men heeft geen behoefte aan die digitale zooi) of blijft dit bij een éénmalig bedrag ter vervanging van het analoge signaal?
En hoe zit dat met de extra TV's?
Ik las net dit nieuwsartikel en heb zo'n vermoeden dat Ziggo en UPC dit mogelijk ook gaan doen in de nabije toekomst.
Nu vraag ik mij af; wat doen ze met de klanten die géén behoefte hebben aan digi-tv? Bijvoorbeeld omdat ze het niet kunnen betalen, de extra zenders niet willen of geen extra kastje bij hun TV willen etc. Tevens zit je al gauw met het welbekende probleem van de extra TV op de slaapkamer.
Ik ben zelf ook iemand van het analoge signaal, ik kan digitale TV niet betalen en heb daarnaast tevens geen behoefte aan al die extra zenders. Stel dat UPC analoog uit de lucht zou plukken, zou dit dan betekenen dat alle mensen die geen digitale TV hebben simpelweg geen TV meer kunnen kijken?
Bovendien, je betaalt momenteel 16 euro nogwat voor een analoog signaal bovenop je abonnementskosten, wat gebeurt daar mee? Verdwijnen die kosten of worden ze doodleuk bij de abonnementsprijzen ingestoken?
Of komt er een soort oplossing dat je een éénmalig bedrag betaalt en dan iets als een kastje krijgt waarmee je de analoge signalen die je voorheen had (Dus Ned1-2-3, SBS6, RTL4-5, Veronica etc) dan binnenkrijgt in digitale kwaliteit ofzo? Zitten hier dan ook weer extra (maandelijkse) kosten aan verbonden (Waar men niet op zit te wachten, want men heeft geen behoefte aan die digitale zooi) of blijft dit bij een éénmalig bedrag ter vervanging van het analoge signaal?
En hoe zit dat met de extra TV's?
.
