• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

toegang tot webspace via netwerklokatie`s

  • Onderwerp starter Onderwerp starter philipsen-sijbers
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
P

philipsen-sijbers

Hoi,
kan mij iemand vertellen hoe ik mijn webruimte in kan via mijn netwerklokatie`s?
Tijdje geleden was dat niet zo moeilijk je typte in ftp://members.home.nl in en dan kreeg je je inlogveldje waarin je je username en paswoord moest invullen en slepen maar.
Tegenwoordig (ben 2 jaar bij @home weggeweest en sinds 2 weken weer terug) schijnt het onvoorstelbaar moeilijk te zijn geworden terwijl het zo makkelijk was.
Wie heeft de oplossing wandt bij de klantendienst van Ziggo ondersteunen ze dit probleem niet.

HELPPPPPPPPPPPPP

Een doorgedraaide ziggo klant :x
 
Werkt wel maar dan moet ik inloggen met gebruikersnaam en paswoord en dat lust ie niet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan