P
philipsen-sijbers
Hoi,
kan mij iemand vertellen hoe ik mijn webruimte in kan via mijn netwerklokatie`s?
Tijdje geleden was dat niet zo moeilijk je typte in ftp://members.home.nl in en dan kreeg je je inlogveldje waarin je je username en paswoord moest invullen en slepen maar.
Tegenwoordig (ben 2 jaar bij @home weggeweest en sinds 2 weken weer terug) schijnt het onvoorstelbaar moeilijk te zijn geworden terwijl het zo makkelijk was.
Wie heeft de oplossing wandt bij de klantendienst van Ziggo ondersteunen ze dit probleem niet.
HELPPPPPPPPPPPPP
Een doorgedraaide ziggo klant :x
kan mij iemand vertellen hoe ik mijn webruimte in kan via mijn netwerklokatie`s?
Tijdje geleden was dat niet zo moeilijk je typte in ftp://members.home.nl in en dan kreeg je je inlogveldje waarin je je username en paswoord moest invullen en slepen maar.
Tegenwoordig (ben 2 jaar bij @home weggeweest en sinds 2 weken weer terug) schijnt het onvoorstelbaar moeilijk te zijn geworden terwijl het zo makkelijk was.
Wie heeft de oplossing wandt bij de klantendienst van Ziggo ondersteunen ze dit probleem niet.
HELPPPPPPPPPPPPP
Een doorgedraaide ziggo klant :x