• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Toch maar weer eens Ondemand

Berichten
1.525
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Beste lezers,
Gisteren zondag 31 maart vanaf 12.00 vrijwel geen Ondemand te bereiken, Horizon bijna niet vooruit te branden, menu's traag enz.
Zoals de meeste denk ik zomaar, zijn we aanwezig op de sociale media.
Zo heb ik een flink aantal kennissen/vrienden in Almere, wat dan opvalt is dat er meerdere last hebben van een slecht werkende Horizon box.
Een aantal bellen zelfs met de HD en ja uiteraard het bekende verhaal van de kabels.
Het vreemde is dan ook weer dat rond 17.00/18.00 uur plots de Horizon gewoon weer goed werkt.
Ondemand weer beschikbaar de menu's lopen weer door.
Als ik dit toch zie gebeuren, dan heb ik toch sterk het vermoeden dat het verhaal van de kabels, toch heel vaak niet de oorzaak is van de slechte kwaliteit, maar dat er toch sprake is van een andere uitdaging voor UPC, namelijk de wijkkasten. Vertel mij anders maar eens wat een andere oorzaak zou kunnen zijn.
Heb zelf nu kabels via de UPC winkel, de wat betere kwaliteit, maar dit komt toch met de regelmaat van de klok voor.
Gr. Rob
 
Dat is de eerste standaardzin van de klantenservice.
Kabels, Kabels en kabels!!!
 
Ik had gisteren hetzelfde idee met On Demand.
Vlotte menu's, snelle on demand.

Vandaag helemaal ruk, vastlopende zenders, menu's.
Na herstart weer goed, maar.......... :(
Heb de box nu vanaf donderdag, las alles hier op chelloo en dacht, waar heeft iedereen het over.
Nu 4 dagen verder, aha, nu ikke begrijp :laugh: waarschijnlijk gaat hij maar 3 dagen mee :P

Triest, erg triest want het ziet er allemaal gelikt uit, beeld, menu's enz...
Het is alsof het een DAf in een Mercedes jasje is.
 
Ik heb de afgelopen week dezelfde problemen met OnDemand, heel irritant...!!
 
UPC ondemand was hier gisteren ook traag en vandaag ineens snel.

Ligt dus aan UPC en niet aan ons.
 
Terug
Bovenaan