• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Toch maar reageren of niet?

Wokkel

Forum Gebruiker
Berichten
307
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Ik heb al bijna 6 weken een ander modem van de monteur van Chello gekregen waar ik best tevreden mee ben.
De monteur zou het doorgeven van dat nieuwe modem maar ik word zo'n 2 x per avond opgebeld om een afspraak te maken voor het omwisselen van mijn modem.
Ik heb eigenlijk niet zo'n zin om Chello te bellen, met alle kosten vandien, want het is mijn pakkie an niet.
Wat is wijsheid?
Kan ik problemen krijgen als ik gewoon niet reageer?
 
Als je 2x per avond wordt opgebeld, zeg je toch gewoon dat je al een nieuw modem hebt en of ze dat ff in hun systeem willen veranderen aub?
 
MK zei:
Als je 2x per avond wordt opgebeld, zeg je toch gewoon dat je al een nieuw modem hebt en of ze dat ff in hun systeem willen veranderen aub?

Zo simpel kan het zijn....ik dacht hetzelfde... :D
 
Ja, dat begrijp ik, maar ik ben dan niet thuis ... ;)
 
Wokkel zei:
Ja, dat begrijp ik, maar ik ben dan niet thuis ...  ;)

In je profiel geef je een surfboard 5100, waarom zou je die moeten laten ruilen door Chello, da's toch al een goed modem, gewoon doorgeven dat je dat ding wil houden.
 
Hoe weet je dat je gebeld wordt als je niet thuis bent?
Zeg niet dat je je telefoon hebt doorgeschakeld naar je mobile :angel:
 
Snap er niks van...

Je hebt net een nieuwe modem...
En je wordt 2x opgebeld op een avond voor een afsprqak om de modem te verwisselen....

(?)

Dan zeg je toch gewoon dat je al een nieuwe modem hebt?

Of ligt het nu aan mij? ???
 
KillRoy zei:
Snap er niks van...

Je hebt net een nieuwe modem...
En je wordt 2x opgebeld op een avond voor een afsprqak om de modem te verwisselen....

(?)

Dan zeg je toch gewoon dat je al een nieuwe modem hebt?

Of ligt het nu aan mij? ???

Volgens mij neemt ie de telefoon niet op als hij ziet dat chello belt, maar zijn motieven zijn mij een raadsel.
 
Allerlei theorieën, maar de meest voor de hand liggende mogelijkheden slaan jullie over, nl.:
Voicemail en antwoordapparaat.

Als ze geen terugbelnummer hebben gegeven, dan zullen ze zelf nog wel een keer bellen.
Waarschijnlijk wordt er gebelt door Cable1 en niet door chello en moet hij terugbellen naar een normaal telefoonnummer (geen 0900) en dan zijn dat toch geen kosten.
 
Inderdaad, heb een antwoordapparaat. ;)

Eh, als ik eerlijk ben wacht ik nooit het hele bericht af dus ik weet niet of ze mij een normaal telefoonnummer geven ... :-[
Ik zal de volgende keer het hele bericht beluisteren.
 
Terug
Bovenaan