E
esthervanput
Ik heb eind november 2007 MIS aangeschaft en gedownload. Het is een paar weken goed gegaan, maar daarna werd de pc steeds trager, trager en nog trager. Uiteindelijk kon ook Internet niet meer worden opgestart.
Omdat ik dacht een virus binnen te hebben heb ik diverse scans uitgevoerd, systeemherstel, alles opgeschoond ... maar niks heeft geholpen
.
Uiteindelijk dus toch maar geformatteerd en XP opnieuw geinstalleerd, maar nog steeds krijg ik Internet niet aan de praat.
Gisteren kreeg ik het krantenartikel van het NHD onder ogen, en de verschijnselen komen mij wel erg bekend voor :roll: . Ik kan verder niets vinden op dit forum, ben ik dan echt de enige die hier last van heeft (gehad)?.
Heeft er iemand tips hoe ik Internet weer aan de praat kan krijgen? Ik heb tussen de kabel en de pc een router zitten. Mijn laptop draait ook op deze router en daar doet Internet het wel, dus aan de router kan het volgens mij niet liggen ...
Alvast bedankt!
Omdat ik dacht een virus binnen te hebben heb ik diverse scans uitgevoerd, systeemherstel, alles opgeschoond ... maar niks heeft geholpen
.Uiteindelijk dus toch maar geformatteerd en XP opnieuw geinstalleerd, maar nog steeds krijg ik Internet niet aan de praat.
Gisteren kreeg ik het krantenartikel van het NHD onder ogen, en de verschijnselen komen mij wel erg bekend voor :roll: . Ik kan verder niets vinden op dit forum, ben ik dan echt de enige die hier last van heeft (gehad)?.
Heeft er iemand tips hoe ik Internet weer aan de praat kan krijgen? Ik heb tussen de kabel en de pc een router zitten. Mijn laptop draait ook op deze router en daar doet Internet het wel, dus aan de router kan het volgens mij niet liggen ...
Alvast bedankt!
ops: