• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

TNT HD vanaf 10 april in Vlaanderen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter C0re
  • Startdatum Startdatum
Berichten
5.111
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Satelliet TV
  2. Ziggo
TNT van Turner begint vanaf vandaag in HD bij Telenet in Vlaanderen. Deze zender richt zich nu op televisieseries en kwaliteitsfilms zonder reclame-onderbrekingen.1 Telenet valt ook onder de paraplu van Liberty Global. TNT HD mogelijk een kandidaat voor UPC?

Op de website https://www.tnt-tv.be/ staat TNT Benelux. https://www.tnt-tv.nl bestaat ook, maar wordt vooralsnog doorgelinkt naar de Belgische website.


1 https://blog.telenet.be/2012/03/tnt-we-know-drama/
 
Leuke toevoeging echter qua series wel veel overlap met bestaande series op de Nederlandse buis.

The Office (CC)
The IT Crowd (CC)
Psych (CC)
30 Rock (CC)
Shameless (voorheen op PO, VPRO 2005/2006)
ER (voorheen op PO, AVRO, Net5)
Smallville (voorheen op Veronica?)
The O.C. (voorheen op Net5, Veronica)
Lois & Clark (voorheen op PO?)
 
Het zou niet de eerste keer zijn dat er voor Nederland een andere programmering komt dan voor Vlaanderen. FOXlife is daar ook een goed voorbeeld van.
 
funrider zei:
Leuke toevoeging echter qua series wel veel overlap met bestaande series op de Nederlandse buis.

The Office (CC)
The IT Crowd (CC)
Psych (CC)
30 Rock (CC)
Shameless (voorheen op PO, VPRO 2005/2006)
ER (voorheen op PO, AVRO, Net5)
Smallville (voorheen op Veronica?)
The O.C. (voorheen op Net5, Veronica)
Lois & Clark (voorheen op PO?)

De Shameless die ze uit gaan zenden is de US versie die pas net aan het einde van het tweede seizoen is. Dus in ieder geval 1 serie die nog nergens anders te bekijken is. ;)
 
Leuke zender, zou zeker een mooie toevoeging zijn in het aanbod. Sowieso mogen wel meer vlaamstalige digitale zenders in ons pakket komen wat mij betreft. zoals TV Anne
 
Ik raad jullie aan eens de uitzending van powned, nederland 3 van vanavond te bekijken. Helemaal aan het einde wordt een promo uitgezonden van dit tv kanaal!

Heeeeel erg leuk gemaakt!!!!!
Erg lachen
 
Rodie zei:
Ik raad jullie aan eens de uitzending van powned, nederland 3 van vanavond te bekijken.

Voor de mensen die net als ik voor eigen best wil pownet nooit maar dan ook nooit bekijken.
Kijk even hier ;
https://www.youtube.com/watch?v=316AzLYfAzw&feature=player_embedded.
 
coco zei:
Voor de mensen die net als ik voor eigen best wil pownet nooit maar dan ook nooit bekijken.
Kijk even hier ;
https://www.youtube.com/watch?v=316AzLYfAzw&feature=player_embedded.

meesterlijk!! die gaat vast viral de komende dagen.

;D
 
CanalDigitaal (en ook TV Vlaanderen) hebben aangekondigd dat SyFy en 13th Street zeer waarschijnlijk bij hen gaan verdwijnen. Ze hebben voor hun klanten nu een poll gestart wat zij er dan voor terug zouden willen. Opmerkelijk genoeg staat TNT Drama in dat lijstje. Wie weet komt TNT dan toch ook naar Nederland?
 
Terug
Bovenaan