M
mexxdude
Kunnen jullie al stemmen?
Ik nl. niet
Ik nl. niet
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mexxdude zei:Kunnen jullie al stemmen?
Ik nl. niet![]()



JHV zei:Please press the red button and your mediabox will selfdestruct![]()
![]()

mexxdude zei:Kunnen jullie al stemmen?
Ik nl. niet
Devil-Strike.net zei:Ik heb al gestemt via the red button werkt perfect hier.
mexxdude zei:hee dit is vreemd ..... of zou dat te maken hebben dat ik een pace heb.
Bij mij werkt het toch echt niet ....
Bedankt voor je antwoord
mexxdude zei:Zijn er ook mensen hier met een pace, waarbij het ook niet werkt?