• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

TMF NL en TMF Party hebben rode knop

  • Onderwerp starter Onderwerp starter mexxdude
  • Startdatum Startdatum
Re: TMF NL heeft rode knop

Rode knop? :o

Kunnen we de zendertabellen hiermee zelf resetten naar de stand van gisteren? :cheesy:
 
Devil-Strike.net zei:
Ik heb al gestemt via the red button werkt perfect hier.

hee dit is vreemd ..... of zou dat te maken hebben dat ik een pace heb.
Bij mij werkt het toch echt niet ....

Bedankt voor je antwoord
 
Bij mij werkt het ook perfect. Leuke dienst die rode knop!
 
Zijn er ook mensen hier met een pace, waarbij het ook niet werkt?
 
mexxdude zei:
hee dit is vreemd ..... of zou dat te maken hebben dat ik een pace heb.
Bij mij werkt het toch echt niet ....

Bedankt voor je antwoord

probeer eens
instellingen > zoeken via netwerk > automatisch zoeken.
 
Terug
Bovenaan