• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Tmf en Mtv

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Parel
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Berichten
746
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Op mijn analoge tv en meerdere hier in tilburg zit er storing op twee muziekzenders Tmf en Mtv en de rest van de zenders zijn gewoon goed.
Op mijn digitale tv zijn de zenders gewoon goed.

Groetjes.
 
instraling ?

Kijk je binnenhuis bekabeling eens na, maar kijk eerst even op www.stai.nl
Het zou kunnen zijn dat je last hebt van instraling van KPN DVB-T zenders.
Via de web site van STAI kan je kostenloos een set instralings vrije aansluitkabels bestellen.
 
Kijk je binnenhuis bekabeling eens na, maar kijk eerst even op www.stai.nl
Het zou kunnen zijn dat je last hebt van instraling van KPN DVB-T zenders.
Via de web site van STAI kan je kostenloos een set instralings vrije aansluitkabels bestellen.

Hoi, ik zal eens op die site gaan kijken.
Het heeft voorheen altijd goed gewerkt en heel onze flat heeft er zo wat last van, alleen die twee zenders?

Groetjes.
 
Nog meer storing ?

Op het kabelnet zijn de overige kanalen waar problemen zouden kunnen ontstaan niet in gebruik. Het kan wel zo zijn dat BBC-2 nog last gaat krijgen. Eind dit jaar zet KPN nog een DVB-H (handheld) zender aan.
deze zender is nog sterker dan de DVB-T (digitenne) zenders.

Ik hoop dat je de problemen op kunt lossen.

:thankyou:
 
storing

Bekabeling vanaf inbrengpunt tot aan decoder vernieuwd, maar de storing blijft. Nederland 1,2 3 zijn goed. De rest is zo nu en dan goed maar voor het merendeel bagger. Klacht gemeld bij Ziggo en nu maar afwachten.:confused:

RTL8 geeft de boodschap: geen signaal
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bekabeling vanaf inbrengpunt tot aan decoder vernieuwd, maar de storing blijft. Nederland 1,2 3 zijn goed. De rest is zo nu en dan goed maar voor het merendeel bagger. Klacht gemeld bij Ziggo en nu maar afwachten.:confused:

RTL8 geeft de boodschap: geen signaal
Nog geen reactie van @home op mijn mailtje (niet eens een automatische ontvangstbevestiging).
Als de analoge ontvangst niet verbeterd, begin ik er toch sterk over te denken mijn vakantieschoteltje aan te sluiten en een vergelijkend warenonderzoek te plegen.
 
Gegevens?

Stuur even via een pm je adresgegevens dan zal ik kijken wat ik kan doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan