• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

TMF Dance per 1-10 naar music zone

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Arthur63
  • Startdatum Startdatum
A

Arthur63

Per 1-10 verdwijnt TMF Dance uit het Royal pakket en gaat naar Music Zone.
Daarmee gaat er wéér een zender uit het Royal pakket, wat al lang niet meer zo royaal is :'(
Krijgen we hiermee VH-1 classic terug?? nee toch :gestoord2: :gestoord2:
Who's next ?
Ze kunnen beter net als bij Ziggo aparte pakketten maken en je per pakket laten betalen.
 
Nee hé, waarom zoveel zenders uit het royaal abbonoment?

Laat TMF Dance gewoon staan man!


Bij andere providers staat hij ook open!!!
 
als je naar tmf dance gaat krijg je de beruchte rode knop in beeld...
daar staat dat hij per 1-10 naar music zone gaat. staat volgens bij ook op kanaal 11
 
aha ik dtv nu niet aan staan.

Jammer voor de muziek liefhebbers....
 
Word idd tijd dat er een paar pleuro's van het royaal abbo afgaan, dit is al de zoveelste zender die naar andere pakket gaat.
 
Als eerste moet ik zeggen dat ik eigenlijk nooit naar TMF Dance kijk, maar het is qua zet weer een enorm rare.

Een zender die al jaren voor Royaal abonnees te ontvangen is wordt weggestopt in een pak zodat UPC meer geld kan vangen.

En wat krijgen we terug? Tellsell-shopping-channel 33?!
 
Leuk geroepen. Wat is je bron ? Niks rode knop !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Arthur63 zei:
Per 1-10 verdwijnt TMF Dance uit het Royal pakket en gaat naar Music Zone.
Daarmee gaat er wéér een zender uit het Royal pakket, wat al lang niet meer zo royaal is :'(
Krijgen we hiermee VH-1 classic terug?? nee toch :gestoord2: :gestoord2:
Who's next ?
Ze kunnen beter net als bij Ziggo aparte pakketten maken en je per pakket laten betalen.
 
Devil-Strike.net zei:
Word idd tijd dat er een paar pleuro's van het royaal abbo afgaan, dit is al de zoveelste zender die naar andere pakket gaat.

Abosluut mee eens. Jammer dat webcare nu eens niet aangeeft wat nu precies de strategie is.....
 
Terug
Bovenaan