N
newbie?
heb ik op datum 13 nov.. een brief gestuurd naar de klanten service van chello om me abbo op te zeggen...
ik dus tot en met vandaag niks gehoord, 5 min geleden gebeld waarom ik niks hoor.. zeggen ze eerst.
1: brief niet ontvangen zou u een fax kunnen sturen..
prima geen probleem.. ik dus faxen
tweede keer bellen.
2: 20 min later.., natuurlijk z'n ander lamlul aan de lijn die zegt.. naar aanleiding van uw ingezonden brief is uw chello abbo opgezegt ( had ik dus niet hoeven faxen)..
gesprek liep niet al te vloedend omdat ik natuurlijk wou weten of die fax was binnen gekomen maar dat konden ze daar weer niet zien.. ik dus nummer vragen gaven ze weer niet. en toen werd er ineens gezegt van naar aanleiding van uw brief... etc..
zouden ze dat nou zeggen omdat ze van het gezeik af willen zijn of zou mijn abbo nou echt opgezegt zijn?////
greetz
ik dus tot en met vandaag niks gehoord, 5 min geleden gebeld waarom ik niks hoor.. zeggen ze eerst.
1: brief niet ontvangen zou u een fax kunnen sturen..
prima geen probleem.. ik dus faxen
tweede keer bellen.
2: 20 min later.., natuurlijk z'n ander lamlul aan de lijn die zegt.. naar aanleiding van uw ingezonden brief is uw chello abbo opgezegt ( had ik dus niet hoeven faxen)..
gesprek liep niet al te vloedend omdat ik natuurlijk wou weten of die fax was binnen gekomen maar dat konden ze daar weer niet zien.. ik dus nummer vragen gaven ze weer niet. en toen werd er ineens gezegt van naar aanleiding van uw brief... etc..
zouden ze dat nou zeggen omdat ze van het gezeik af willen zijn of zou mijn abbo nou echt opgezegt zijn?////
greetz