• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

tjonge, mochten ze wel even zeggen, nieuwe firmware TC modem.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter spatieman
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
S

spatieman

ik mij maar afvragen waarom mijn modem steeds zit te rebooten.
en opeens kom ik niet meer op de webinterface, zie ik in de log files ,firmware download voor 2 uur terug.....
 
ik mij maar afvragen waarom mijn modem steeds zit te rebooten.
en opeens kom ik niet meer op de webinterface, zie ik in de log files ,firmware download voor 2 uur terug.....

Welke versie van firmware heb je nu? (En welk TC modem heb je?)
 
Hardware Version 1.0 Software Version STF0.76.09

het enige wat me aan het ding stoort is de 5ghz.
zolang ik de AP naam niet verander (Ziggo<numeretjes> werkt het, verander ik het naar custom, bok het 5ghz verhaal, heb het dus hier uitgezet, en draai zo wie zo een eigen AP..
 
dan proost.
ik maak zelf geen gebruik van de wifi (staat wel aan voor de hotspots), heb een eigen AP ,maar dat komt omdat ik er nog een linux bak achter heb zitten voor routering/firewalling (werkt voor mij iets stabieler ook met andere zaken)
 
Fijn, dat staat ons dus ook te wachten...

Met de Ubee hadden we destijds hetzelfde gelazer: bepaalde functie (waar niet iedereen last van had, maar dit terzijde) werkte niet meer, door een slechte firmware. Als 'oplossing' kregen we na enkele maanden afzien, een Technicolor (waar we tot nu toe ook tevreden over zijn)

En nu flikken ze het opnieuw. Als je dan vanuit de klanten de eerste signalen krijgt dat er iets niet goed is met de nieuwe firmware update, dan stop je toch gewoon de uitrol en lost e.e.a. eerst netjes op??!
Nee, Ziggo niet, kop in 't zand en vooral gewoon doorgaan... :evil:
 
welkom dus in de wereld van, niet zeuren...
ach, mij boeit dat wifi op de TC niet, staat alleen aan zodat ik ook hotspots kan gebruiken..
maar goe, ding draait weer, denk dat we inderdaad moeten afwachten wat er gaan gebeuren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan