Oei R-Win...in het rijtje van etc?
Nee hoor, das een amerikaanse manier van "zaken doen".
Klein voorbeeldje?
2 jaar geleden hebben we met de verenigingen IVGL , Het Slakkenhuys en Coax als de klagende partij èn UPC als de aangeklaagde partij, bij Tros/ Radar 2 uitzendingen gehad.
Je moest eens weten hòe de mensen van Radar hebben moeten inpraten op de mensen van UPC,om ze toch maar even in beeld te krijgen.De top zat in een duur restaurant te eten, een woordvoerder, en niet DE woordvoerder, moest zijn zegje doen.
Vergaderingen, nèt voor de live uitzendingen, afspraken moesten er gemaakt worden met UPC...dit mocht niet gezegd worden, dat mocht niet vermeld worden...UPC wilde echt het heft in handen nemen.Gèk werden ze ervan.
Natuurlijk was zoiets al eens eerder meegemaakt, maar dan in veel mindere mate.
UPC spant echt de kroon, ze dachten onaantastbaar te zijn en denken dat nog.
IK ben er inmiddels wel achter, dat niemand in de media daar zijn vingers meer aan wil branden...het was een walgelijke vertoning en zo gaat dat nog steeds door.
Het is gewoon arrogantie op een amerikaanse manier, nog steeds.
En Anonymous.....ik geef echt niet op.
Heb intussen een "geintje"uitgehaald: Radar van de Tros zelf genomineerd voor de Koude Douche.
Tja, een mens moet wàt he.
Kan het niet (meer) op een normale manier de publiciteit halen, dan maar even proberen op een ludieke manier.Met een zeer serieuze ondertoon, dat wel.
Radar heeft nu een item, dat ze veel belangrijker vinden dan de ellende van en met UPC, namelijk: wat is de meest irritante reclame.
Alsof de mensen daarop zitten te wachten.
Dus vandaar mijn nominatie: Koude Douche.Voor henzelf.
Het zal wel niet lukken, dan schrijf ik gewoon weer wat landelijke dagbladen aan en PC magazines.
Ze zeggen wel eens: de aanhouder wint.
Ik ben benieuwd en heb geduld, nog steeds heel veel geduld.