F
floppie
Ik ben benieuwd of er meer personen zijn die problemen hebben met deze Humax.
Toen ik het totaal abonnement afsloot vroeg ik specifiek om een Humax,daarvan heb ik nu spijt als haren op mijn hoofd(en die is nog lang niet kaal).
Afgelopen zaterdag(14-02-2009) wilde ik Kassa opnemen met mijn Sony HD-Recorder,de recorder heeft wel opgenomen maar geen beeld,omdat de tv ook niet aanstond dus nu een zwarte opname.
Gisteren(15-02-2009)wilde ik iets van SBS6 op nemen,staan er gedeeltelijk op ongeveer 40 Min,de rest van de 80 min heeft de Humax niets gedaan volgens mij is hij spontaan uitgegaan want dan neemt automatisch de Sony HD-Recorder het beeld op waar de tv op draait,op deze manier kon ik wel het zapgedrag van mijn vrouw aanschouwen.
Later wilde ik wegmisbruikers opnemen,ook dat werd niets want dat klote apparaat van Humax verrekt het weer eens een keer om aan te slaan.
Dit probleem eerder gehad,toen een software update gedaan en het leek goed te gaan tot afgelopen weekend.
Kan trouwens nu geen update doen want de link is grijs gekeurd en ook niet te activeren
Ik gebruikt de Humax alleen om iets digitaal op te nemen nooit om er tv mee te kijken.
Ik weet niet wat het opzegtermijn is van digitale tv maar als men van Ziggo alleen maar bakjes kan leveren die zelf bepalen wanneer ze aan en uit gaan dan stap ik liever over op schotel want dat werkt perfect.
Is er iemand die hier voor een verklaring heeft en het liefs een oplossing.
Een apparaat moet bij mij werken en het moet niet zo zijn dat ik om de week een apparaat moet resetten of bv 15 min de stroom er afhalen.
Dan deugt domweg het apparaat niet.
Aanvulling:Maandagmiddag 16-02-2006 15.30 uur
Aangezien ik dus kassa had gemist zaterdagavond met zowel kijken af opnemen)heb ik de timer ingesteld om het dus vanmiddag op te nemen van 14.55-15.25 uur.
En wat denk je,Er word helemaal niets opgenomen terwijl het wel in de timer staat ingesteld.
Ik vind de Humax een absoluut waardeloos product waar maar één plaats voor is en dat is de afvalcontainer.
Floppie
Toen ik het totaal abonnement afsloot vroeg ik specifiek om een Humax,daarvan heb ik nu spijt als haren op mijn hoofd(en die is nog lang niet kaal).
Afgelopen zaterdag(14-02-2009) wilde ik Kassa opnemen met mijn Sony HD-Recorder,de recorder heeft wel opgenomen maar geen beeld,omdat de tv ook niet aanstond dus nu een zwarte opname.
Gisteren(15-02-2009)wilde ik iets van SBS6 op nemen,staan er gedeeltelijk op ongeveer 40 Min,de rest van de 80 min heeft de Humax niets gedaan volgens mij is hij spontaan uitgegaan want dan neemt automatisch de Sony HD-Recorder het beeld op waar de tv op draait,op deze manier kon ik wel het zapgedrag van mijn vrouw aanschouwen.
Later wilde ik wegmisbruikers opnemen,ook dat werd niets want dat klote apparaat van Humax verrekt het weer eens een keer om aan te slaan.
Dit probleem eerder gehad,toen een software update gedaan en het leek goed te gaan tot afgelopen weekend.
Kan trouwens nu geen update doen want de link is grijs gekeurd en ook niet te activeren
Ik gebruikt de Humax alleen om iets digitaal op te nemen nooit om er tv mee te kijken.
Ik weet niet wat het opzegtermijn is van digitale tv maar als men van Ziggo alleen maar bakjes kan leveren die zelf bepalen wanneer ze aan en uit gaan dan stap ik liever over op schotel want dat werkt perfect.
Is er iemand die hier voor een verklaring heeft en het liefs een oplossing.
Een apparaat moet bij mij werken en het moet niet zo zijn dat ik om de week een apparaat moet resetten of bv 15 min de stroom er afhalen.
Dan deugt domweg het apparaat niet.
Aanvulling:Maandagmiddag 16-02-2006 15.30 uur
Aangezien ik dus kassa had gemist zaterdagavond met zowel kijken af opnemen)heb ik de timer ingesteld om het dus vanmiddag op te nemen van 14.55-15.25 uur.
En wat denk je,Er word helemaal niets opgenomen terwijl het wel in de timer staat ingesteld.
Ik vind de Humax een absoluut waardeloos product waar maar één plaats voor is en dat is de afvalcontainer.
Floppie
Laatst bewerkt door een moderator:
Mijn decoder blijft herhaaldelijk doorlopen, vanuit de EPG functie,opstarten gaat goed,maar als je er bijv. 10 min. "aanplakt" (ivm. programma uitloop) via de timer gaat het mis!!! Ook de timer functie zelf heeft hetzelfde probleem. ben benieuwd hoe dit opgelost gaat worden.