R
Raybuck
gisteren een beetje aan het navigeren geweest door alle menu's heen........opeens had ik toen de tijd op display staan. Erg handig..........alleen is dat nu weer weg........
Iemand idee hoe ik deze optie weer inschakel??
Is iemand al iets bedacht om intern een weerstandje oid toe te voegen waardoor dat bijzonder felle display wordt gedimt?
Iemand idee hoe ik deze optie weer inschakel??
Is iemand al iets bedacht om intern een weerstandje oid toe te voegen waardoor dat bijzonder felle display wordt gedimt?
