• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

tijdsweergave in display

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Raybuck
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
R

Raybuck

gisteren een beetje aan het navigeren geweest door alle menu's heen........opeens had ik toen de tijd op display staan. Erg handig..........alleen is dat nu weer weg........

Iemand idee hoe ik deze optie weer inschakel??

Is iemand al iets bedacht om intern een weerstandje oid toe te voegen waardoor dat bijzonder felle display wordt gedimt? :grin:
 
Is iemand al iets bedacht om intern een weerstandje oid toe te voegen waardoor dat bijzonder felle display wordt gedimt? :grin:
Ja, je kunt er de krant bij lezen :mrgreen: Wel aan gedacht maar dan vervalt de garantie dus dat doen we toch maar even niet. Heb hem net 2 dagen in huis.

Is het trouwens normaal dat als je hem vanuit standby aanzet dat ie er best wel even over doet om op te starten en er "BOOT" in het display staat? Je zou verwachten dat ie dit alleen doet als je de netspannong opnieuw er op zet.
 
Display

Ik heb bij mijn oude foto,s nog de negatieven gevonden.
Vaak zit daar een blanco stuk op, deze uitgeknipt en aan de binnenzijde van het klepje bevestigd.
Ik heb er 2 op elkaar, nu is het display niet fel maar nog wel leesbaar.
 
gisteren een beetje aan het navigeren geweest door alle menu's heen........opeens had ik toen de tijd op display staan. Erg handig..........alleen is dat nu weer weg........

Iemand idee hoe ik deze optie weer inschakel??
Als je hem in de grootste spaarstand zet is het display donker, maar in de 'gewone' uitstand staat er een klokje op.
Het verschil is wel 20 Watt, oftewel € 37,50 per jaar voor deze klok (en wat sneller opstarten)
g030.gif


Marc
Naschrift: dat klopt niet, het verschil is hooguit 3 Watt.:no:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan