E
erwin969
Ik zat een opname te bekijken net, toen plotseling de decoder op standby ging en zichzelf resetten met de --/-- streepjes. Weer opgestart met de UPC knop op de afstandbediening, toen ging het goed. Alleen na afloop wilde ik in het DVR menu de opname verwijderen, toen deed hij hetzelfde nog een keer. Wat is hier aan de hand? Dit is de eerste keer dat ik dit vreemde voorval mee maak.
De zwarte Cisco decoder hier.
De zwarte Cisco decoder hier.
