• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Tijdens opname bekijken spontaan reset decoder

  • Onderwerp starter Onderwerp starter erwin969
  • Startdatum Startdatum
E

erwin969

Ik zat een opname te bekijken net, toen plotseling de decoder op standby ging en zichzelf resetten met de --/-- streepjes. Weer opgestart met de UPC knop op de afstandbediening, toen ging het goed. Alleen na afloop wilde ik in het DVR menu de opname verwijderen, toen deed hij hetzelfde nog een keer. Wat is hier aan de hand? Dit is de eerste keer dat ik dit vreemde voorval mee maak.
De zwarte Cisco decoder hier.
 
Kan gebeuren inderdaad. Hadden wij ook en een paar dagen later deed niets het meer.
 
Hoe bedoel je 'deed niets het meer'?
 
Nou zoals ik het zeg... dood, kapot, geen hartslag, deed niets meer.
Dus nieuwe aan moeten vragen...
 
Ik heb deze net, niet elke decoder is hetzelfde natuurlijk.
 
En ik heb al meerdere Cisco-decoders versleten in 2 jaar (voornamelijk de 8485 en nu 2e 8685 in gebruik)... apparatuur kan al kapot zijn als het geleverd wordt.
 
Zet je hem soms 's nachts helemaal uit?
(er zijn mensen die de box gewoon op een tijdschakelaar of stopcontact met schakelaar hebben)
 
Nou ik heb ze zilveren thomson maar die heeft ook af en toe veel keuren wil ik een film bekijken die ik had op genomen slaat mijn tv gewoon pats boem uit :-\
 
MontyNick zei:
Zet je hem soms 's nachts helemaal uit?
(er zijn mensen die de box gewoon op een tijdschakelaar of stopcontact met schakelaar hebben)

Nee, gewoon op standby, na iets minder dan een halfuur gaat het display uit. Tijdens het resetten leek het wel of hij keek of er nog updates waren. Normaal gesproken gebeurd dat als hij op standby staat, voordat het display echt uitschakeld.
 
Terug
Bovenaan