R
Rodie
Beste mensen,
het valt me de laatste tijd op dat ik tijdens het zappen van verschillende kanalen, automatisch wordt doorverwezen naar de rode knop functie, terwijl ik deze niet aanraak!
heb er nog eens extra op gelet, maar raak deze knop echt niet aan.
ik heb dit probleem op de kleine slaapkamer HD-box, cisco als ik het goed heb?
het valt me de laatste tijd op dat ik tijdens het zappen van verschillende kanalen, automatisch wordt doorverwezen naar de rode knop functie, terwijl ik deze niet aanraak!
heb er nog eens extra op gelet, maar raak deze knop echt niet aan.
ik heb dit probleem op de kleine slaapkamer HD-box, cisco als ik het goed heb?
