F
freecard
Tijdens het afspelen van een opname op de Mediabox regelmatig een zwart beeld van ongeveer 2 seconden.
Soms iets langer dus erg verschillend maar zeer irritant
Is er iets fout met de mediabox of heb ik een ander probleem ?
Wie heeft de oplossing ?
Henk
Soms iets langer dus erg verschillend maar zeer irritant
Is er iets fout met de mediabox of heb ik een ander probleem ?
Wie heeft de oplossing ?
Henk