• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Tijdens het afspelen van een opname onderbrekingen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter freecard
  • Startdatum Startdatum
F

freecard

Tijdens het afspelen van een opname op de Mediabox regelmatig een zwart beeld van ongeveer 2 seconden.
Soms iets langer dus erg verschillend maar zeer irritant
Is er iets fout met de mediabox of heb ik een ander probleem ?
Wie heeft de oplossing ?
Henk
 
nog nooit gezien of van gehoord hoe is het signaal als je live kijkt als er dan ook af en toe problemen zijn kan het zijn dat het signaal af en toe wegvalt en de opname daardoor onderbroken word.
 
Terug
Bovenaan