S
sambalbaj
Heb sinds een week een probleempje met de Thomson DCI6000 (? de oude zilveren sd dvr). Elke keer als ik 'm aanzet geeft hij heel even beeld, gaat dan blurren en springt op ''Signaalverlies''. Echter na een minuut of 3 doet hij het ineens weer en werkt daarna weer prima de hele tijd. Dit herhaalt zich wel iedere keer als hij aan gaat waardoor het irritant wordt.
Ik heb al meermaals een handmatige software update gedaan, de fabrieksinstellingen teruggezet en ook al eens andere kabels gebruikt echter zonder resultaat. Heeft iemand hier nog tips bij en meer concreet is dit iets wat nou in de Thomson zit of de aansluiting zelf?
Ik heb al meermaals een handmatige software update gedaan, de fabrieksinstellingen teruggezet en ook al eens andere kabels gebruikt echter zonder resultaat. Heeft iemand hier nog tips bij en meer concreet is dit iets wat nou in de Thomson zit of de aansluiting zelf?