- Berichten
- 218
Mijn topic titel is een beetje overdreven, maar ik vind toch wel dat als ik alweer 9 maanden met veel ergenis de Horizon gebruik ik wel recht heb op een vergoeding.
Alle problemen die ik had, heb ik nog steeds en er word niets ondernomen om het te verbeteren. De moeite nemen om te bellen heb ik al lang geleden afgeleerd, omdat we dan weer ons apparaat even uit moeten zetten en weer aan, heb geen zin meer in de onzinnige manieren die niets oplossen.
Ik zei het al lang geleden, de software is niet het grootste probleem, hardwarematig schiet de Horizon nog steeds tekort en het zal zeker niet meer verbeteren op een paar kleine aanpassingen na.
Vandaar deze vraag...
Heb Esther-UPC al een privé bericht gestuurd, maar geen reactie van haar gekregen (wellicht op vakantie)
Ik hoop dat ik nog iets in me mailbox van UPC zal zien...
Alle problemen die ik had, heb ik nog steeds en er word niets ondernomen om het te verbeteren. De moeite nemen om te bellen heb ik al lang geleden afgeleerd, omdat we dan weer ons apparaat even uit moeten zetten en weer aan, heb geen zin meer in de onzinnige manieren die niets oplossen.
Ik zei het al lang geleden, de software is niet het grootste probleem, hardwarematig schiet de Horizon nog steeds tekort en het zal zeker niet meer verbeteren op een paar kleine aanpassingen na.
Vandaar deze vraag...
Heb Esther-UPC al een privé bericht gestuurd, maar geen reactie van haar gekregen (wellicht op vakantie)
Ik hoop dat ik nog iets in me mailbox van UPC zal zien...

