• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Tijd voor compensatie !

Berichten
218
Mijn topic titel is een beetje overdreven, maar ik vind toch wel dat als ik alweer 9 maanden met veel ergenis de Horizon gebruik ik wel recht heb op een vergoeding.

Alle problemen die ik had, heb ik nog steeds en er word niets ondernomen om het te verbeteren. De moeite nemen om te bellen heb ik al lang geleden afgeleerd, omdat we dan weer ons apparaat even uit moeten zetten en weer aan, heb geen zin meer in de onzinnige manieren die niets oplossen.

Ik zei het al lang geleden, de software is niet het grootste probleem, hardwarematig schiet de Horizon nog steeds tekort en het zal zeker niet meer verbeteren op een paar kleine aanpassingen na.

Vandaar deze vraag...

Heb Esther-UPC al een privé bericht gestuurd, maar geen reactie van haar gekregen (wellicht op vakantie)

Ik hoop dat ik nog iets in me mailbox van UPC zal zien...
 
kennelijk nemen de upc medewerkers dit forum niet langer serieus en gebruiken ze het alleen voor marketing doeleinden.
 
bingbong zei:
kennelijk nemen de upc medewerkers dit forum niet langer serieus en gebruiken ze het alleen voor marketing doeleinden.
Dan was niet een paar dagen geleden Anne-UPC het webcareteam hier komen verstrekken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
hatolex zei:
Als je nu vertelt wat de problemen zijn kunnen we je misschien helpen.

Problemen alweer omschrijven haalt helemaal niets uit. De problemen zijn immers bekend bij vele. Ik haal het aan omdat ik het idee heb dat de sommige het over zich heen laten komen of zich er bij neerleggen, dit doe ik echter niet, het word eens tijd dat er wat veranderd of gewoon dat leden worden gecompenseerd voor al die rottigheid die we al voor het gevoel, een eeuwigheid accepteren.
 
Nou ik krijg al een tijdje korting hoor. Misschien eens een vriendelijk gesprek met de HD plegen. ;)
 
@Loek3000,

al eens dit formulier : https://www.coax.nl/feedback/index.php
ingevuld ??

kan geen kwaad hoor :-)
 
Ik krijg ook al een 10 euro 'blijf bij upc' korting, dat is alleen om te voorkomen dat ik vertrek want we hebben hier glasvezel.... stand Nederland - Costa Rica : 0 - 0 :o
 
Terug
Bovenaan