T
Trance
Ineens kijg ik dit voor mijn neus : Het schrijven van de e-mail naar uw e-mailmap is niet gelukt. Controleer of u schrijfprivileges hebt op het bestandssysteem en of u genoeg schijfruimte hebt om de e-mailmap te kopiëren.
Ik gebruik Thunderbird
Wie o wie weet wat dit kan betekenen.....
Groet van Jan
Ik gebruik Thunderbird
Wie o wie weet wat dit kan betekenen.....
Groet van Jan
?