R
renzie
Een vriend van mij met een Ziggo 3in1 pakket heeft moeite met thuiswerken via een VPN verbinding. Bij mij thuis kan hij via mijn ADSL verbinding kontakt maken met de server van zijn werk , email ophalen, applicaties raadplegen etc. Thuis bij hem lukt dat niet met zijn Ziggo midi internet abbo. Hij kan verbinding leggen met de server van zijn werk, maar geen mail ophalen, ook applicaties die op de server staan opstarten lukt niet. Windows loopt meteen vast.
Iemand enig idee waarom met ADSL bij mij thuis alle prima werkt en bij hem thuis met Ziggo internet niet? Misschien moeten bepaalde poorten open in zijn router?
Renzie
Iemand enig idee waarom met ADSL bij mij thuis alle prima werkt en bij hem thuis met Ziggo internet niet? Misschien moeten bepaalde poorten open in zijn router?
Renzie