R
ragnarokgoat
Klant nummer bekend bij upc
Aanvraag telefonisch 14 september als nieuwe klant voor horizon pakket
1. 5 Dagen lang geen post of email! Hmm Vreemd,
2. Ik toevallig verifeer omdat ik een dagje in amsterdam ben op de UPC center Centuurbaan! Daar word mij verteld dat de order niet goed is doorgezet, opnieuw in de computer gezet (dat is de eerste 5 dagen vertraging!)
3. ik bel op 26 September opnieuw met klanten service, omdat ik nog steeds geen mail of post hebt ontvangen, en ik hoor opnieuw dat het administratief niet goed is, en ik word doorgezet 2delijns met horizon desk, er word mij verteld dat ik vandaag als ik zou willen in Haarlem (mijn woonplaats is alkmaar) bij de UPC winkel bij hoge uitzondering meteen een pakket kan ophalen. Ik besteed dus een hele middag en geld om in Haarlem te geraken en ik krijg de spullen mee, Alleen om uit te vinden dat ik nog geen geschakeld signaal heb en dat kan wel 2 werkdagen duren (WAAROM BIEDEN JULLIE ME AAN OM HELEMAAL ZINLOOS NAAR HAARLEM TE GAAN) hier kon ik pas achterkomen omdat ik nadat alles netjes aangesloten was dat er een foutcode was dat er geen signaal was en dat ik ruim een uur aan de telefoon gezeten heb met de helpdesk om de telefoon opgenomen
4. ik merk pas dat ik op zaterdag 29 September signaal heb, daar heeft die trip naar Haarlem natuurlijk helemaal niets aan toegevoegd of zaken bespoedigd, het voelt aan alsof ik met een kluitje het riet word ingestuurd, maar met het voorgaande lijkt het meer alsof er keihard in me bek word gescheten! Ik zou graag uitleg willen hebben waarom er niet eerst gekeken of het signaal al geschakeld is!
5. Er zijn wat problemen met me internet, ik schiet er een paar keer per dag eruit (stuk of 5), ik denk zelf in eerste instantie dat het aan mijn eigen router/apparatuur/internetverkeer ligt. Ik probeer in een dag of 10 een aantal configuraties uit en kan dan volledig uitsluiten dat het aan mijn kant ligt (bijvoorbeeld een router tussenuit halen en 2 dagen testen, wireless aan en uitzetten voor een paar dagen. Verschillende computers los en aansluiten op het netwerk! Ik besteed hier in totaal een dag of 10 aan
6. vervolgens word het sinds zondag 14 oktober alleen maar slechter (ik lig er iedere 30 minuten er wel 4 tot 5 minuten uit) en ik neem maandag 15 oktober contact op, lijn word gemeten maar er is niks aan de hand, (ja me internet deed het op dat moment eventjes)
7. op woensdag 17 oktober krijg ik iemand aan de lijn terwijl me internet en telefoon eruit ligt, die kan vaststellen dat mijn retoursignaal te hoog is, dat word adaquat opgepakt en er word een afspraak gemaakt met een binnenmonteur voor vrijdag 19 oktober, die verschijnt ook netjes en constateert zelf in de 40 minuten dat ik tot 3 maal signaal verlies, het probleem word bevestigd en er word ook opgemerkt dat mijn kabel tekort en dat hij moet worden opgelengd, er word een afspraak op maandag gemaakt, maar toevallig is hij in de buurt en komt diezelfde vrijdagmiddag langs. Hij constateert dat de kabel te kort en kan hem niet makkelijk zelf oplengen, daarvoor moet iemand in de kruipruimte, en dat er met mij contact word opgenomen,
8. het is maandag 22 oktober en ik neem zelf maar contact op met upc, er word mij WEER verteld dat er wel bericht is van vrijdag maar dat er niks van een afspraak of een belletje naar mij zou toe moeten gaan. Ik moet dus weer vanuit mijn initatief contact opnemen en krijg een afspraak voor woensdag 24 oktober.
9. Het is 24 oktober en ik wacht tot 14:00 (monteur zou tussen 08:00 en 13:00 uur komen ) en er word in het systeem gevonden dat mijn afspraak is gecancelled zonder rede in het systeem van UPC! Wat een strontzooi, mevrouw zegt dat ze niks kan doen en dat ze een escalatie van maakt, ik word diezelfde dag gebeld door de afdeling die het werk aan huis doet (in dit geval kruipruimte de kabel doortrekken!) en het eerste wanneer meneer schikte is dinsdag 30 oktober, dat is veelste lang naar mijn inziens en ik word gewoon te kakken gezet door UPC.
10. Nu mag ik dus rustig wachten en gelukkig is mijn internet de laatste dagen redelijk, ik kan bijvoorbeeld wel een beetje browsen, maar als ik bijvoorbeeld skype of torrent aan heb of zelfs een mail met attachment verstuur dan lig ik er vaak al meteen uit.
Ik baal hierzo ontzettend van. Dit heeft me al 120minuten a 35cent per minuut via mobiel naar UPC 0900-1580 gekost 10cent P.M. en 25ct P.M. mobiel naar 0900 (€42)
een nutteloos retour a, €12.40 euro van alkmaar naar Haarlem gekost en een nutteloze dag eropuit gestuurd a € 50 euro omdat als ze bij klantenservice wisten dat ik geen signaal had ik ook niet per direct naar haarlem had gehoeven, dat bedoel ik nou met iemand blij maken met een dooie mus
een dag thuis blijven op vrijdag 19oktober
een nutteloos dag thuisblijven 24 oktober omdat monteur niet gekomen is € a, 50
Wat mij nog het meeste stoort van alles is dat van 10 klantcontacten er 8 er nadelig voor mij uitvallen met gevolgen zoals kosten, vrijemiddagen en langer wachten tot uitvoeren van X of Y!
Als dit een potje voetbal zou zijn dan zou UPC dit met 8-2 verloren hebben in hun thuisstadion, normaliter zou de trainer dan toch echt achter zijn oren moeten krabben of zijn positie wel houdbaar is. Ik ben echt heel benieuwd hoe UPC dit aan mij en zichzelf gaat uitleggen en of UPC uberhaupt het boetekleed aan trekt en mij redelijk schadeloos gaat stellen!
Klant nummer 7920670 reeds mijn eerste factuur a € 139 die automatisch zou moeten zijn en die ik met pijn in mijn hart al heb overgemaakt met een overboekig
ps. dit is maar alvast mijn klad want aangezien het hoofdstuk nog niet is afgesloten komt er misschien nog een hoop ellende eraan, ik krijg trouwens ook nog steeds 120 euro retour van 3 modems die ik al een maandje of heb teruggestuurd van oude abbonementen!
Aanvraag telefonisch 14 september als nieuwe klant voor horizon pakket
1. 5 Dagen lang geen post of email! Hmm Vreemd,
2. Ik toevallig verifeer omdat ik een dagje in amsterdam ben op de UPC center Centuurbaan! Daar word mij verteld dat de order niet goed is doorgezet, opnieuw in de computer gezet (dat is de eerste 5 dagen vertraging!)
3. ik bel op 26 September opnieuw met klanten service, omdat ik nog steeds geen mail of post hebt ontvangen, en ik hoor opnieuw dat het administratief niet goed is, en ik word doorgezet 2delijns met horizon desk, er word mij verteld dat ik vandaag als ik zou willen in Haarlem (mijn woonplaats is alkmaar) bij de UPC winkel bij hoge uitzondering meteen een pakket kan ophalen. Ik besteed dus een hele middag en geld om in Haarlem te geraken en ik krijg de spullen mee, Alleen om uit te vinden dat ik nog geen geschakeld signaal heb en dat kan wel 2 werkdagen duren (WAAROM BIEDEN JULLIE ME AAN OM HELEMAAL ZINLOOS NAAR HAARLEM TE GAAN) hier kon ik pas achterkomen omdat ik nadat alles netjes aangesloten was dat er een foutcode was dat er geen signaal was en dat ik ruim een uur aan de telefoon gezeten heb met de helpdesk om de telefoon opgenomen
4. ik merk pas dat ik op zaterdag 29 September signaal heb, daar heeft die trip naar Haarlem natuurlijk helemaal niets aan toegevoegd of zaken bespoedigd, het voelt aan alsof ik met een kluitje het riet word ingestuurd, maar met het voorgaande lijkt het meer alsof er keihard in me bek word gescheten! Ik zou graag uitleg willen hebben waarom er niet eerst gekeken of het signaal al geschakeld is!
5. Er zijn wat problemen met me internet, ik schiet er een paar keer per dag eruit (stuk of 5), ik denk zelf in eerste instantie dat het aan mijn eigen router/apparatuur/internetverkeer ligt. Ik probeer in een dag of 10 een aantal configuraties uit en kan dan volledig uitsluiten dat het aan mijn kant ligt (bijvoorbeeld een router tussenuit halen en 2 dagen testen, wireless aan en uitzetten voor een paar dagen. Verschillende computers los en aansluiten op het netwerk! Ik besteed hier in totaal een dag of 10 aan
6. vervolgens word het sinds zondag 14 oktober alleen maar slechter (ik lig er iedere 30 minuten er wel 4 tot 5 minuten uit) en ik neem maandag 15 oktober contact op, lijn word gemeten maar er is niks aan de hand, (ja me internet deed het op dat moment eventjes)
7. op woensdag 17 oktober krijg ik iemand aan de lijn terwijl me internet en telefoon eruit ligt, die kan vaststellen dat mijn retoursignaal te hoog is, dat word adaquat opgepakt en er word een afspraak gemaakt met een binnenmonteur voor vrijdag 19 oktober, die verschijnt ook netjes en constateert zelf in de 40 minuten dat ik tot 3 maal signaal verlies, het probleem word bevestigd en er word ook opgemerkt dat mijn kabel tekort en dat hij moet worden opgelengd, er word een afspraak op maandag gemaakt, maar toevallig is hij in de buurt en komt diezelfde vrijdagmiddag langs. Hij constateert dat de kabel te kort en kan hem niet makkelijk zelf oplengen, daarvoor moet iemand in de kruipruimte, en dat er met mij contact word opgenomen,
8. het is maandag 22 oktober en ik neem zelf maar contact op met upc, er word mij WEER verteld dat er wel bericht is van vrijdag maar dat er niks van een afspraak of een belletje naar mij zou toe moeten gaan. Ik moet dus weer vanuit mijn initatief contact opnemen en krijg een afspraak voor woensdag 24 oktober.
9. Het is 24 oktober en ik wacht tot 14:00 (monteur zou tussen 08:00 en 13:00 uur komen ) en er word in het systeem gevonden dat mijn afspraak is gecancelled zonder rede in het systeem van UPC! Wat een strontzooi, mevrouw zegt dat ze niks kan doen en dat ze een escalatie van maakt, ik word diezelfde dag gebeld door de afdeling die het werk aan huis doet (in dit geval kruipruimte de kabel doortrekken!) en het eerste wanneer meneer schikte is dinsdag 30 oktober, dat is veelste lang naar mijn inziens en ik word gewoon te kakken gezet door UPC.
10. Nu mag ik dus rustig wachten en gelukkig is mijn internet de laatste dagen redelijk, ik kan bijvoorbeeld wel een beetje browsen, maar als ik bijvoorbeeld skype of torrent aan heb of zelfs een mail met attachment verstuur dan lig ik er vaak al meteen uit.
Ik baal hierzo ontzettend van. Dit heeft me al 120minuten a 35cent per minuut via mobiel naar UPC 0900-1580 gekost 10cent P.M. en 25ct P.M. mobiel naar 0900 (€42)
een nutteloos retour a, €12.40 euro van alkmaar naar Haarlem gekost en een nutteloze dag eropuit gestuurd a € 50 euro omdat als ze bij klantenservice wisten dat ik geen signaal had ik ook niet per direct naar haarlem had gehoeven, dat bedoel ik nou met iemand blij maken met een dooie mus
een dag thuis blijven op vrijdag 19oktober
een nutteloos dag thuisblijven 24 oktober omdat monteur niet gekomen is € a, 50
Wat mij nog het meeste stoort van alles is dat van 10 klantcontacten er 8 er nadelig voor mij uitvallen met gevolgen zoals kosten, vrijemiddagen en langer wachten tot uitvoeren van X of Y!
Als dit een potje voetbal zou zijn dan zou UPC dit met 8-2 verloren hebben in hun thuisstadion, normaliter zou de trainer dan toch echt achter zijn oren moeten krabben of zijn positie wel houdbaar is. Ik ben echt heel benieuwd hoe UPC dit aan mij en zichzelf gaat uitleggen en of UPC uberhaupt het boetekleed aan trekt en mij redelijk schadeloos gaat stellen!
Klant nummer 7920670 reeds mijn eerste factuur a € 139 die automatisch zou moeten zijn en die ik met pijn in mijn hart al heb overgemaakt met een overboekig
ps. dit is maar alvast mijn klad want aangezien het hoofdstuk nog niet is afgesloten komt er misschien nog een hoop ellende eraan, ik krijg trouwens ook nog steeds 120 euro retour van 3 modems die ik al een maandje of heb teruggestuurd van oude abbonementen!

