• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Thuiswedstrijd UPC verliest 8-2 Met klantcontacten en afspraken!

  • Onderwerp starter Onderwerp starter ragnarokgoat
  • Startdatum Startdatum
R

ragnarokgoat

Klant nummer bekend bij upc

Aanvraag telefonisch 14 september als nieuwe klant voor horizon pakket



1. 5 Dagen lang geen post of email! Hmm Vreemd,

2. Ik toevallig verifeer omdat ik een dagje in amsterdam ben op de UPC center Centuurbaan! Daar word mij verteld dat de order niet goed is doorgezet, opnieuw in de computer gezet (dat is de eerste 5 dagen vertraging!)

3. ik bel op 26 September opnieuw met klanten service, omdat ik nog steeds geen mail of post hebt ontvangen, en ik hoor opnieuw dat het administratief niet goed is, en ik word doorgezet 2delijns met horizon desk, er word mij verteld dat ik vandaag als ik zou willen in Haarlem (mijn woonplaats is alkmaar) bij de UPC winkel bij hoge uitzondering meteen een pakket kan ophalen. Ik besteed dus een hele middag en geld om in Haarlem te geraken en ik krijg de spullen mee, Alleen om uit te vinden dat ik nog geen geschakeld signaal heb en dat kan wel 2 werkdagen duren (WAAROM BIEDEN JULLIE ME AAN OM HELEMAAL ZINLOOS NAAR HAARLEM TE GAAN) hier kon ik pas achterkomen omdat ik nadat alles netjes aangesloten was dat er een foutcode was dat er geen signaal was en dat ik ruim een uur aan de telefoon gezeten heb met de helpdesk om de telefoon opgenomen

4. ik merk pas dat ik op zaterdag 29 September signaal heb, daar heeft die trip naar Haarlem natuurlijk helemaal niets aan toegevoegd of zaken bespoedigd, het voelt aan alsof ik met een kluitje het riet word ingestuurd, maar met het voorgaande lijkt het meer alsof er keihard in me bek word gescheten! Ik zou graag uitleg willen hebben waarom er niet eerst gekeken of het signaal al geschakeld is!

5. Er zijn wat problemen met me internet, ik schiet er een paar keer per dag eruit (stuk of 5), ik denk zelf in eerste instantie dat het aan mijn eigen router/apparatuur/internetverkeer ligt. Ik probeer in een dag of 10 een aantal configuraties uit en kan dan volledig uitsluiten dat het aan mijn kant ligt (bijvoorbeeld een router tussenuit halen en 2 dagen testen, wireless aan en uitzetten voor een paar dagen. Verschillende computers los en aansluiten op het netwerk! Ik besteed hier in totaal een dag of 10 aan

6. vervolgens word het sinds zondag 14 oktober alleen maar slechter (ik lig er iedere 30 minuten er wel 4 tot 5 minuten uit) en ik neem maandag 15 oktober contact op, lijn word gemeten maar er is niks aan de hand, (ja me internet deed het op dat moment eventjes)

7. op woensdag 17 oktober krijg ik iemand aan de lijn terwijl me internet en telefoon eruit ligt, die kan vaststellen dat mijn retoursignaal te hoog is, dat word adaquat opgepakt en er word een afspraak gemaakt met een binnenmonteur voor vrijdag 19 oktober, die verschijnt ook netjes en constateert zelf in de 40 minuten dat ik tot 3 maal signaal verlies, het probleem word bevestigd en er word ook opgemerkt dat mijn kabel tekort en dat hij moet worden opgelengd, er word een afspraak op maandag gemaakt, maar toevallig is hij in de buurt en komt diezelfde vrijdagmiddag langs. Hij constateert dat de kabel te kort en kan hem niet makkelijk zelf oplengen, daarvoor moet iemand in de kruipruimte, en dat er met mij contact word opgenomen,

8. het is maandag 22 oktober en ik neem zelf maar contact op met upc, er word mij WEER verteld dat er wel bericht is van vrijdag maar dat er niks van een afspraak of een belletje naar mij zou toe moeten gaan. Ik moet dus weer vanuit mijn initatief contact opnemen en krijg een afspraak voor woensdag 24 oktober.

9. Het is 24 oktober en ik wacht tot 14:00 (monteur zou tussen 08:00 en 13:00 uur komen ) en er word in het systeem gevonden dat mijn afspraak is gecancelled zonder rede in het systeem van UPC! Wat een strontzooi, mevrouw zegt dat ze niks kan doen en dat ze een escalatie van maakt, ik word diezelfde dag gebeld door de afdeling die het werk aan huis doet (in dit geval kruipruimte de kabel doortrekken!) en het eerste wanneer meneer schikte is dinsdag 30 oktober, dat is veelste lang naar mijn inziens en ik word gewoon te kakken gezet door UPC.

10. Nu mag ik dus rustig wachten en gelukkig is mijn internet de laatste dagen redelijk, ik kan bijvoorbeeld wel een beetje browsen, maar als ik bijvoorbeeld skype of torrent aan heb of zelfs een mail met attachment verstuur dan lig ik er vaak al meteen uit.

Ik baal hierzo ontzettend van. Dit heeft me al 120minuten a 35cent per minuut via mobiel naar UPC 0900-1580 gekost 10cent P.M. en 25ct P.M. mobiel naar 0900 (€42)

een nutteloos retour a, €12.40 euro van alkmaar naar Haarlem gekost en een nutteloze dag eropuit gestuurd a € 50 euro omdat als ze bij klantenservice wisten dat ik geen signaal had ik ook niet per direct naar haarlem had gehoeven, dat bedoel ik nou met iemand blij maken met een dooie mus

een dag thuis blijven op vrijdag 19oktober

een nutteloos dag thuisblijven 24 oktober omdat monteur niet gekomen is € a, 50

Wat mij nog het meeste stoort van alles is dat van 10 klantcontacten er 8 er nadelig voor mij uitvallen met gevolgen zoals kosten, vrijemiddagen en langer wachten tot uitvoeren van X of Y!

Als dit een potje voetbal zou zijn dan zou UPC dit met 8-2 verloren hebben in hun thuisstadion, normaliter zou de trainer dan toch echt achter zijn oren moeten krabben of zijn positie wel houdbaar is. Ik ben echt heel benieuwd hoe UPC dit aan mij en zichzelf gaat uitleggen en of UPC uberhaupt het boetekleed aan trekt en mij redelijk schadeloos gaat stellen!

Klant nummer 7920670 reeds mijn eerste factuur a € 139 die automatisch zou moeten zijn en die ik met pijn in mijn hart al heb overgemaakt met een overboekig

ps. dit is maar alvast mijn klad want aangezien het hoofdstuk nog niet is afgesloten komt er misschien nog een hoop ellende eraan, ik krijg trouwens ook nog steeds 120 euro retour van 3 modems die ik al een maandje of heb teruggestuurd van oude abbonementen!
 
Welkom in de wereld van UPC. Het is net als de belastingdienst, maar dan omgedraaid. Leuker kunnen we het maken, niet makkelijker.
 
@ragnarokgoat,

Vervelend dat je zoveel problemen hebt. Helaas kan ik je telefonisch niet bereiken. Kan je aangeven wanneer ik je kan bereiken? Dan neem ik zo snel mogelijk contact met je op.
 
weet jij ook waarom ik me de hele tijd zo druk maak.

ik wacht nog steeds op de brief. Ja Ester...BRIEF. Bevestiging zegt BRIEF, Site zegt BRIEF jij zei zelf BRIEF en...kom je aankakken met een mail. Ook geen idee wat je nou wel gedaan hebt anders dan een poging tot een grote mond op te zetten tegen mij.

Ik leef met je mee Ragna..maar ik zou nu vast contact zoeken met een psychiater. Webcare is wat dat betreft net zo erg als de rest. Service wordt almaar beroerder. Horizon is de boosdoener, maar dat ze daarom de andere problemen maar negeren vind ik ook niet kunnen.
Succes!
 
farlakes zei:
weet jij ook waarom ik me de hele tijd zo druk maak.

ik wacht nog steeds op de brief. Ja Ester...BRIEF. Bevestiging zegt BRIEF, Site zegt BRIEF jij zei zelf BRIEF en...kom je aankakken met een mail. Ook geen idee wat je nou wel gedaan hebt anders dan een poging tot een grote mond op te zetten tegen mij.

Ik leef met je mee Ragna..maar ik zou nu vast contact zoeken met een psychiater. Webcare is wat dat betreft net zo erg als de rest. Service wordt almaar beroerder. Horizon is de boosdoener, maar dat ze daarom de andere problemen maar negeren vind ik ook niet kunnen.
Succes!

Zou je niet denken dat het ook een beetje aan jezelf kan liggen. Als je je zo opstelt dan zou ik ook geen zin meer hebben om nog enige service te verlenen.

Mijn ervaring met alle webcare medewerkers is dat ze wel degelijk meer kunnen en willen doen dan de medewerker van de helpdesk.

Ik zie ook het probleem niet van de bevestiging per e-mail ipv een uitgeprint briefje per post maar goed jij zal daar je redenen voor hebben, ik denk dat je beter deze kan onderbouwen en melden aan webcare dan je wijze van communiceren nu.
 
ja, maar zeuren op de "social media" is de nieuwe vorm van aandacht trekken.

Waar het om gaat is dat ik een probleempje ontdekte, dit direct aangaf en iedereen van UPC had iets van "ach, dat komt vanzelf goed". Dat gebeurde dus niet, het werd een groter probleem, de factuur viel ook 2 keer zo hoog uit en na veel gezeur van mijn kant schijnt er iets te gebeuren. Maar... Esther houdt zich niet aan haar afspraken, terwijl ze pretendeert dit wel te doen. ALs iedereen het over een brief-sturen heeft, dan kun je een brief verwachten. Maar nee..ik ontvang een mail...bijna 8 weken nadat ik die mail binnen had moeten hebben.
En het "op de hoogte houden" gebeurt ook niet. Wie zegt dit te gaan doen, moet dit ook doen. Wil je dit niet doen? Zeg dat dan ook, maar maak geen valse beloftes naar/aan een oude klant. Oude klanten verdienen namelijk wat extra aandacht om ze te houden èn de winst daarop ook.
Da's mijn punt en ik zaag elk forum net zolang door tot er eindelijk een capabel persoon is die gewoon tegen mij indruist en ineens laat zien dat alles is gefixed en geregeld en dat ik gewoon me kop moet houden.
 
@farlakes:
sluit maar achteraan......ik wacht al 2 jaar op een oplossing die ze al hebben, maar niet willen
geven, of alleen willen geven na het opnieuw afsluiten van een abonnement....
Gewoon een alternatief zoeken en nemen, slaapt een heel stuk rustiger kan ik je melden ;)
 
Je moet wel een heel lastig leven hebben, wanneer je niet kan slapen van een klein probleempje mbt je tv / internet aansluiting.

Jou onderbouwing dat je al 2 jaar wacht op iets wat je niet krijgt omdat je dan een nieuw abonnement moet afsluiten wat je niet wil, is ook niet heel logisch want onderhand had je dan dus al weer 12 maanden contract vrij geweest.

In beide gevallen denk ik dat een andere opstelling richting upc/webcare het probleem allang had opgelost.
 
Nee, jij bent lekker positief over de UPC, je zou haast denken dat je er werkt......
maar geloof me, ik ben vanaf december 2010 bezig met de firma, en elke keer vertellen ze weer
wat anders, maar een oplossing komt er domweg niet, pas sinds juli dit jaar weet ik dat de Ci+ module voor
mij een oplossing zou zijn, echter is die al beschikbaar vanaf april 2011....maar aanbieden homaar.
En het slechte slapen....als je elke dag, dus vanaf dec. 2010, je niet probleemloos tv kan kijken, en elke
keer onnodige handelingen moet uitvoeren om weer je serie of film te kunnen bekijken.....dan houd het gewoon
een keer op.

En als je niet weet waar het over gaat, doe dan ook geen uitspraak die doet vermoeden dat het aan
mijn negatieviteit ligt, want dat weet je dus totaal niet......dat noemen ze vooroordelen, en daar heb ik
een hekel aan, ik praat nu puur uit eigen ervaringen vanaf 1999....en jij???
 
Terug
Bovenaan