Heb nu nieuw WIFI ubee modem, waar een pc (draadloos) en laptop (kabel) op zijn aangesloten. Ik wil dat beide elkaars bestanden kunnen zien. Heb alle instellingen gezet zoals ze zouden moeten staan (ms home etc.) maar ze kunnen elkaar niet vinden. Beide hebben xp erop staan en internet doet het op allebei en hebben beide een ip adres 192.168.178.xx. Als ik probeer te pingen in een dos commando staat er 4x 'request timed out' en geeft hij aan dat er niets ontvangen is. Hoe kan ik de computers weer met elkaar laten communiceren?
Alvast bedankt
Alvast bedankt