• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Thomson zwarte DVR ruilen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter jackdvr
  • Startdatum Startdatum
J

jackdvr

Ik heb een probleem met de zwarte DVR box van Thomson die ik heb ontvangen. Het is het laatste type en daar steekt het pasje uit aan de voorkant.

Ik heb 2 kleine kinderen die constant dat pasje er uit trekken. Ik heb UPC gebeld om te vragen of ik deze zwarte Thomson mag ruilen voor het grijze type. UPC (helpdesk en winkel) staat dit niet toe.
Deze grijze willen ze er uit hebben en worden als ze kapot gaan etc vervangen voor deze zwarte.
Ze blijven ontzettend halsstarrig en willen me niet helpen. Een vriend van mij heeft vorige maand nog een grijze ontvangen dus zolang rollen ze deze zwarte nog niet uit.

Ik ben hier absoluut niet blij mee want ik kan niet behoorlijk tv kijken zo. Is er iemand die zijn abonnement (met DVR) gaat opzeggen dan ruilen we de dvr box of weet iemand een andere oplossing?

groet,
Jackdvr
 
kun jij niet het box iets hoger of op een plaats zetten waar de kinderen niet bij kunnen? Deze nieuwe box is veel beter dan de grijze
 
ikzelf heb ook vorige week vrijdag nog een nieuwe Grijze gehad.
De Grijze zie je geen pasje, dat klopt !

Kan je niet een doosje voor het pasje zetten??
 
hoger zetten lukt helaas niet. In welk opzicht is deze beter? Want er zit maar 1 scartuitgang op bijvoorbeeld.
 
En bij de zwarte Thomson wordt het analoge signaal ook niet doorgegeven.... als nu digitaal uitvalt moeten we lopen klooien met kabels......
 
Daemoniacus zei:
En bij de zwarte Thomson wordt het analoge signaal ook niet doorgegeven.... als nu digitaal uitvalt moeten we lopen klooien met kabels......
Een Splitter is de oplossing hoor.
Gewoon een splitter ertussen en dan de TV analoog en de Digitaal
 
davy16 zei:
Een Splitter is de oplossing hoor.
Gewoon een splitter ertussen en dan de TV analoog en de Digitaal


En juist die splitter wordt door UPC afgeraden vanwege het signaalverlies......
 
Daemoniacus zei:
En juist die splitter wordt door UPC afgeraden vanwege het signaalverlies......
Ja maar hoe wil je anders Analoog kijken, je hebt dan toch een versterker/splitter hebben!
 
davy16 zei:
Ja maar hoe wil je anders Analoog kijken, je hebt dan toch een versterker/splitter hebben!


Met de grijze werd dat automatisch doorgestuurd samen met digitaal. Viel digitaal uit....konden in ieder geval nog analoog kijken zonder te moeten klooien met kabels ... vandaar
 
Daemoniacus zei:
Met de grijze werd dat automatisch doorgestuurd samen met digitaal. Viel digitaal uit....konden in ieder geval nog analoog kijken zonder te moeten klooien met kabels ... vandaar
Klopt helemaal, want ik heb analoog daar in de OUT PUT.
Maar bij de zwarte moet toch echt een splitter hoor.
 
Terug
Bovenaan