J
jackdvr
Ik heb een probleem met de zwarte DVR box van Thomson die ik heb ontvangen. Het is het laatste type en daar steekt het pasje uit aan de voorkant.
Ik heb 2 kleine kinderen die constant dat pasje er uit trekken. Ik heb UPC gebeld om te vragen of ik deze zwarte Thomson mag ruilen voor het grijze type. UPC (helpdesk en winkel) staat dit niet toe.
Deze grijze willen ze er uit hebben en worden als ze kapot gaan etc vervangen voor deze zwarte.
Ze blijven ontzettend halsstarrig en willen me niet helpen. Een vriend van mij heeft vorige maand nog een grijze ontvangen dus zolang rollen ze deze zwarte nog niet uit.
Ik ben hier absoluut niet blij mee want ik kan niet behoorlijk tv kijken zo. Is er iemand die zijn abonnement (met DVR) gaat opzeggen dan ruilen we de dvr box of weet iemand een andere oplossing?
groet,
Jackdvr
Ik heb 2 kleine kinderen die constant dat pasje er uit trekken. Ik heb UPC gebeld om te vragen of ik deze zwarte Thomson mag ruilen voor het grijze type. UPC (helpdesk en winkel) staat dit niet toe.
Deze grijze willen ze er uit hebben en worden als ze kapot gaan etc vervangen voor deze zwarte.
Ze blijven ontzettend halsstarrig en willen me niet helpen. Een vriend van mij heeft vorige maand nog een grijze ontvangen dus zolang rollen ze deze zwarte nog niet uit.
Ik ben hier absoluut niet blij mee want ik kan niet behoorlijk tv kijken zo. Is er iemand die zijn abonnement (met DVR) gaat opzeggen dan ruilen we de dvr box of weet iemand een andere oplossing?
groet,
Jackdvr