- Berichten
- 4.151
- Digitale TV
- Ziggo
Heb Starter, en was week weg, dacht slim te zijn en deed de stroom er helemaal af. Na hem weer aangezet te hebben lijkt alles op het 1e gezicht goed. Als je verder kijkt zijn er favorieten weg, dat is wel te verhelpen. Maar met breedbeeld doet die raar, net zoals die met breedbeeld analoog deed. Ik som op welke kanalen opeens in 4: 3 vertoont worden: TMF,CNN, Eurosport, TVE, Rai. Uiteraard staat die bij instellingen nog steeds op 16
. Is dit opeens verandert toen ik weg was in de 1e week van April? Ook het menu en ondemand pagina steeds in 4:3.
Ideeen?
Ideeen?
Fw versie 3.8.0.091 is bad news voor mij, reset naar fabriekswaarden werkt/helpt niet.