• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Thomson Zilver , na week van stroom af, nu vaak 4:3

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Sjah
  • Startdatum Startdatum
Berichten
4.151
Digitale TV
  1. Ziggo
Heb Starter, en was week weg, dacht slim te zijn en deed de stroom er helemaal af. Na hem weer aangezet te hebben lijkt alles op het 1e gezicht goed. Als je verder kijkt zijn er favorieten weg, dat is wel te verhelpen. Maar met breedbeeld doet die raar, net zoals die met breedbeeld analoog deed. Ik som op welke kanalen opeens in 4: 3 vertoont worden: TMF,CNN, Eurosport, TVE, Rai. Uiteraard staat die bij instellingen nog steeds op 16:9. Is dit opeens verandert toen ik weg was in de 1e week van April? Ook het menu en ondemand pagina steeds in 4:3.
Ideeen?
 
Nee dat is het niet, of je moet me even vertellen hoe ik daar van een irritante Firmware update afkom. Tx voor het meedenken, dat sowieso.

https://ziggoforum.nl/topics/34892/

Sinds die nieuwe Fw is het, alhoewel ik het pas na die week merkte, zit weinig achter tv. Dusja, een nieuwe Fw update graag voor deze Mediabox. ;D Fw versie 3.8.0.091 is bad news voor mij, reset naar fabriekswaarden werkt/helpt niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan