C
Creest
Hallo allemaal,
Ik ben hier nieuw en heb een vervelend probleem waar ik niets van snap.
Ik heb sinds 2 dagen het Thomson TWG870UG Wifi modem en stuit op een probleem.
Ik heb een sateliet ontvanger waarvoor een internet connectie een must is.
Ik heb deze bedraad aangesloten op dit modum.
Echter telkens na ongeveer een uur word mijn sateliet ontvanger verstoten van een signaal en van het modum afgegooid.
Heel vervelend omdat ik telkens mijn ontvanger moet resetten om weer een verbinding tot stand te krijgen.
Voorheen had ik een losse router en kwam dit probleem niet voor.
Is dit een instellings probleem ?
Wie heeft de oplossing ?
Ik ben hier nieuw en heb een vervelend probleem waar ik niets van snap.
Ik heb sinds 2 dagen het Thomson TWG870UG Wifi modem en stuit op een probleem.
Ik heb een sateliet ontvanger waarvoor een internet connectie een must is.
Ik heb deze bedraad aangesloten op dit modum.
Echter telkens na ongeveer een uur word mijn sateliet ontvanger verstoten van een signaal en van het modum afgegooid.
Heel vervelend omdat ik telkens mijn ontvanger moet resetten om weer een verbinding tot stand te krijgen.
Voorheen had ik een losse router en kwam dit probleem niet voor.
Is dit een instellings probleem ?
Wie heeft de oplossing ?
