• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Thomson TWG870U overnemen kan dat?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter ron65
  • Startdatum Startdatum
R

ron65

Omdat de UPC kabelmodem Thomson TWG870U niet meer wordt aangeboden bij upc zat ik te denken om er een te kopen van iemand die hem mij aanbied zelf gebruik die hem niet meer zo zegt die.
Kan ik dit draadloos modem gewoon over nemen en dan bij UPC opnieuw aanmelden op mijn eigen klantnr .
Want een nieuw draadloos modem zit er zo te zien niet meer in voorlopig bij upc (zie mijn oude topic)

Wel blijf ik het vreemd vinden bij Ziggo gaat het wel goed misschien tip voor UPC
om die als alternatief aan te gaan bieden.
Hier staat die https://www.ziggo.nl/#help/hulp-per-onderwerp/internet/hulp-bij-draadloos-internet/hulp-bij-draadloos-internet
 
ron65 zei:
Wel blijf ik het vreemd vinden bij ziggo gaat het wel goed misschien tip voor UPC
Ik lees anders op het forum van ziggo-gebruikers.nl genoeg problemen. Zoveel verschil is er niet.
 
Hoewel het technisch gezien wel mogelijk zou moeten zijn, zal het antwoord gewoon "nee" zijn.

Om dit voor elkaar te krijgen zouden de complete backoffice systemen van UPC aangepast moeten worden en daar zullen ze niet aan beginnen (wat ik ook wel logisch vind).
 
Nou MartCom het is jaren zo geweest dat dat wel kon tot ze dit hebben aangepast.
Technisch is het makkelijk om te doen. UPC hoeft enkel maar het MAC-adres in te voeren en
te activeren. Dat ze dat ook doen dat is een 2e want dat zal nooit gebeuren alhoewel...
Toen mijn eerste EPC 3212 stuk ging moest ik ruim een week wachten op een nieuwe.
Ik had hier nog een Arris van Ziggo liggen en deze hebben ze voor die week wachten toch ook geactiveerd
en kon deze een week lang voor internet en telefoon gebruiken.
 
Wolter zei:
Nou MartCom het is jaren zo geweest dat dat wel kon tot ze dit hebben aangepast.

Je geeft het zelf al aan ;)

En ik blijf het logisch vinden. Alle apparatuur die je van UPC hebt, is op basis van bruikleen. Als je nu een eigen modem daaraan toe gaat voegen, wie is er dan verantwoordelijk bij problemen?
 
Ik begrijp dat ook volkomen.Mag dan concluderen dat dit voor de TS
ook niet zal gebeuren.Dat ze dat voor die week het Ziggomodem wel hebben geactiveerd
was dus eerder een tegoedkoming gezien de omruiling door drukte langer op zich liet wachten.
Wel netjes van UPC die tegemoetkoming :)
 
Er gaat morgen in ieder geval 1 Thomson TWG870U naar UPC terug. Dus Ron, als je snel bent met bellen. Nee grapje, wordt gewoon niet meer uitgeleverd.
 
Terug
Bovenaan