• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Thomson TWG870 Switch mode

Berichten
6
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Hallo allemaal,

Ik ben al een poosje niet meer in de web-interface van mijn Thomson TWG870 geweest maar vond plotseling een nieuw item in het Gateway menu, namelijk "Switch Mode" (of ik heb heel lang zitten snurken).

Kan iemand mij uitleggen wat het verschil is tussen "IPv4-Only Mode" en "Legacy RG IPv4 Mode"?

IPv6 modi zijn mijns inziens niet aan de orde, althans voorlopig nog niet.

Groet,
Hans/
 
Terug
Bovenaan