Hallo allemaal,
Ik ben al een poosje niet meer in de web-interface van mijn Thomson TWG870 geweest maar vond plotseling een nieuw item in het Gateway menu, namelijk "Switch Mode" (of ik heb heel lang zitten snurken).
Kan iemand mij uitleggen wat het verschil is tussen "IPv4-Only Mode" en "Legacy RG IPv4 Mode"?
IPv6 modi zijn mijns inziens niet aan de orde, althans voorlopig nog niet.
Groet,
Hans/
Ik ben al een poosje niet meer in de web-interface van mijn Thomson TWG870 geweest maar vond plotseling een nieuw item in het Gateway menu, namelijk "Switch Mode" (of ik heb heel lang zitten snurken).
Kan iemand mij uitleggen wat het verschil is tussen "IPv4-Only Mode" en "Legacy RG IPv4 Mode"?
IPv6 modi zijn mijns inziens niet aan de orde, althans voorlopig nog niet.
Groet,
Hans/