A
alkmaar
Hallo,
Ik ben al wat uurtjes aan het prutsen maar het lukt me (nog) niet.
Ik heb een thomson TGW870 van UPC. Ook draad dus. Nu is mijn ontvangst op zolder niet best. Ik heb gelezen dat je je tweede modem als repeater in kunt stellen. Dit zou dus mn sweex 300n worden.
De berichten die ik lees is dat men hem als acces point instel. Dat is dus bekabeld. Dat wil ik dus niet.
Ik heb de bel horen luiden maar de klepel he... Ik begreep nl dat ik de sweex bij op de 1ste verdieping zou kunnen zetten. Aan het stopcontact met verder niets. Dat de Sweex de wifi signaal van de thomson "versterkt" naar zolder en visa versa...
Voordat mn vriendin horendol van me wordt met al die tijd achter de pc... iemand een linkje of uitleg waar ik mee aan de gang kan?
Thnxs
Hans
Ik ben al wat uurtjes aan het prutsen maar het lukt me (nog) niet.
Ik heb een thomson TGW870 van UPC. Ook draad dus. Nu is mijn ontvangst op zolder niet best. Ik heb gelezen dat je je tweede modem als repeater in kunt stellen. Dit zou dus mn sweex 300n worden.
De berichten die ik lees is dat men hem als acces point instel. Dat is dus bekabeld. Dat wil ik dus niet.
Ik heb de bel horen luiden maar de klepel he... Ik begreep nl dat ik de sweex bij op de 1ste verdieping zou kunnen zetten. Aan het stopcontact met verder niets. Dat de Sweex de wifi signaal van de thomson "versterkt" naar zolder en visa versa...
Voordat mn vriendin horendol van me wordt met al die tijd achter de pc... iemand een linkje of uitleg waar ik mee aan de gang kan?
Thnxs
Hans