Toch even wat tegengas t.o.v. al de negatieve berichten over de THOMSON
Thomson is een perfecte router (ja de portforwarding i.c.m. DHCP is een beetje puzzelen, maar uiteindelijk kom je er wel uit) de throughput is gewoon belachelijk hoog, op draadloos N kan ik 1080p films kijken zonder hickups (met m'n DLINK DIR-655 nooit gelukt) geen discconnects, vandaag modem hele dag lopen stressen met spotnet en bittorrent, geen krimp gegeven en alle 5!! de clientsw konden gewoon blijven surfen zonder noemenswaardige vertraging.
Ik krijg de CISCO ook volgende week binnen, maar ben nu toch wel heel erg aan het twijfelen, aangezien ik m'n DLINK DIR-655's (heb er 2 1x rev A3 en 1x rev B1)nog nooit deze snelheden heb ziewn behalen.
De Dlink geldt toch wel als een van de betere/snellere routers, maar dit gaat toch nog een tandje harder
eerst volgende week testen met de CISCO maar ben niet ontevreden