- Berichten
- 78
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
sinds enkele weken heb ik het Cisco modem, ter vervanging van het Thomson modem.
ik wilde deze ruil vanwege het gebrekkige / helemaal niet werkende FTP van de Thomson.
maar inmiddels heb ik hier alweer spijt van.
wat een waardeloos wifi bereik heeft dat Cisco modem!!
youtube filmpjes stotteren vreselijk of laden helemaal niet, en in de naastliggende kamer (van de huiskamer waar het modem staat) heb ik een zeer lage signaalsterkte, of valt de verbinding regelmatig weg.
in de huiskamer, op ca 4 meter afstand van modem is het wel wát beter, maar bv youtube werkt dan nog steeds niet.
met de Thomson had ik hier geen last van en was de verbinding ieder geval veel stabieler.
ik ben dus van de wal in de sloot en van de regen in de drup gekomen door deze modem ruil.
heeft iemand een (kostenloze) suggestie om het signaal te verbeteren o.i.d.
(wisselen van kanaal en b/g/mixed opties e.d. heb ik onderhand allemaal gehad)
of is er een ander modem leverbaar die wél een goede wifi heeft én waarbij FTP zonder problemen werkt?
want zoals ik nu zit te modderen is echt waardeloos
ik wilde deze ruil vanwege het gebrekkige / helemaal niet werkende FTP van de Thomson.
maar inmiddels heb ik hier alweer spijt van.
wat een waardeloos wifi bereik heeft dat Cisco modem!!
youtube filmpjes stotteren vreselijk of laden helemaal niet, en in de naastliggende kamer (van de huiskamer waar het modem staat) heb ik een zeer lage signaalsterkte, of valt de verbinding regelmatig weg.
in de huiskamer, op ca 4 meter afstand van modem is het wel wát beter, maar bv youtube werkt dan nog steeds niet.
met de Thomson had ik hier geen last van en was de verbinding ieder geval veel stabieler.
ik ben dus van de wal in de sloot en van de regen in de drup gekomen door deze modem ruil.
heeft iemand een (kostenloze) suggestie om het signaal te verbeteren o.i.d.
(wisselen van kanaal en b/g/mixed opties e.d. heb ik onderhand allemaal gehad)
of is er een ander modem leverbaar die wél een goede wifi heeft én waarbij FTP zonder problemen werkt?
want zoals ik nu zit te modderen is echt waardeloos



