M
msd
Ik heb mijn mediabox achter een stekkerdoos met zo'n mooie schakelaar er op. Ik zet deze dan ook altijd s'nachts uit of als ik er niet ben. Nu is het zo dat hij met enige regelmaat in weer in de init komt. Dat zal hij vast niet doen als je hem altijd standby laat staan, maar goed je moet zo'n ding toch van de spanning kunnen halen zonder dat je opnieuw dingen moet instellen. Recentelijk is ook mijn mediabox vervangen en hoopte dat daarmee dit probleem ook weg was, maar helaas. Ik stel dus ook nooit meer de favorieten in want dan mag ik dat een paar keer per week doen. Zijn er meer mensen die bekend zijn met dit verschijnsel?