Ben al een aantal jaren in het bezit van deze mediabox met harde schijf. Tot voorkort niet veel probemen. Echter de laatste tijd is het aparaat elke ochtend "dood". Niks meer te zien in het scherm. Je krijgt em alleen aan om de stroom eraf te gooien (minuutje) en dan start ie weer op. Echter de volgende dag of zelfde dag weer hetzelfde probleem. Soms slaat het beeld ook wat geel uit na opstarten.
Weet iemand wat dit kan zijn. Box aan het overlijden ?!
Ben benieuwd naar reacties want dit is erg storend.
Weet iemand wat dit kan zijn. Box aan het overlijden ?!
Ben benieuwd naar reacties want dit is erg storend.
).