• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Thomson 870 probleem

Berichten
951
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Wij hebben sinds enige weken upc alles-in-één-pakket,
Sinds vorige week zondag viel het internet uit en konden we niet bellen of gebeld worden,heb het modem gereset.
En de dag erop weer het zelfde probleem, weer gereset.
Vandaag kunnen we alleen niet bellen of gebeld worden. Want als ik op het modem kijk brand er géén lampje bij: ''phone 1'' (we hebben 1 telefoon aansluiting)

Wat kunnen het beste doen? upc bellen en het probleem uitleggen?

Mvg Patryk vd Meulen
 
Die zijn door een pro icte'r aangesloten, dus daar is niks geen probleem mee.
 
patrykvdmeulen zei:
Die zijn door een pro icte'r aangesloten, dus daar is niks geen probleem mee.

Zelfs Pro icters maken fouten. Gewoon kijken, als daar niks mis mee is, dan heb je het in ieder geval uitgesloten.
 
De modem/router kan inderdaad het probleem zijn
maar voor dat we die de schuld geven, moet je alle andere zaken uitsluiten

Iedereen maakt fouten dus ook 'pro icter's'
 
beste oplossing is alles retour UPC we worden gewoon structueel genaaid met de kl... Thomson

ook zal niet betalen een oplossing kunnen zijn alleen wordt je dan zeer rap afgesloten ( blijkt dus wel dat er handmatig wijzigingen gedaan kunnen worden) ::)
 
patrykvdmeulen zei:
Wij hebben sinds enige weken upc alles-in-één-pakket,
Sinds vorige week zondag viel het internet uit en konden we niet bellen of gebeld worden,heb het modem gereset.
En de dag erop weer het zelfde probleem, weer gereset.
Vandaag kunnen we alleen niet bellen of gebeld worden. Want als ik op het modem kijk brand er géén lampje bij: ''phone 1'' (we hebben 1 telefoon aansluiting)

Wat kunnen het beste doen? upc bellen en het probleem uitleggen?

Mvg Patryk vd Meulen

Duw hem eens in Phone2..was bij mij ook een manco. Overigens kan het ook zijn dat dit de eerste signalen zijn dat het modem gaat overlijden..wat dus bij mij ook het geval was :'(
 
Terug
Bovenaan