I
ikkeenjij
hallo kan iemand hier mij uitleggen hoe ik mijn modem het beste in kan stellen
dus welke dinggen aan- uitvinken voor het beste resultaat voor p2p verkeer en usenet?
alvast bedankt voor jullie hulp
dus welke dinggen aan- uitvinken voor het beste resultaat voor p2p verkeer en usenet?
alvast bedankt voor jullie hulp
