• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

thomson 850

  • Onderwerp starter Onderwerp starter ikkeenjij
  • Startdatum Startdatum
I

ikkeenjij

hallo kan iemand hier mij uitleggen hoe ik mijn modem het beste in kan stellen
dus welke dinggen aan- uitvinken voor het beste resultaat voor p2p verkeer en usenet?
alvast bedankt voor jullie hulp :D
 
Sommige P2P programma's werken met UPnP en dan hoef je niets te doen, anders voor P2P de juiste poort forwarden.
Voor usenet hoef je niets in te stellen in je modemrouter.
 
Terug
Bovenaan