• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Thomsom DVR - geen display

  • Onderwerp starter Onderwerp starter liquidocobra
  • Startdatum Startdatum
L

liquidocobra

Vanaf vandaag werkt het display van mijn thomson DVR niet meer :'(.

Meer mensen die hier last van heben (gehad)????
 
Mijn display doet het ongeveer 6 maanden niet meer. Ik heb dit gemeld bij upc. Hun vermoeden ;D was dat de display defect was. Ik kon de mediabox opsturen en dan zou ik een nieuwe krijgen. Aangezien ik GEEN vertrouwen in upc heb en ik niet het risico wil lopen dat ik mijn mediabox nooit meer terug zie (overdreven natuurlijk) heb ik hem gewoon gehouden. Ik denk maar zo..... scheelt me weer stroom kosten die paar ledjes die uitstaan :D
 
Ik heb mijn DVR ongeveer een maand of negen denk ik. Bij mij begaf het display het ook na een paar weken. >:( >:( >:(

Ik heb het maar zo gelaten omdat hij verder goed functioneert. Maar ik heb op dit forum al van veel meer
mensen gehoord dat ze dezelfde ervaring hebben.

Ik vind het nog steeds vreemd dat bij veel mensen ineens het display het begeeft! ;)
 
Ongeveer 3 maanden geleden nokte de display op de DVR. HD gebeld en er werd na een dag of tien een nieuwe DVR bezorgt door een monteur die hem ook nog instelde.

Nette service dus...er gaat bij UPC ook nog wel eens wat goed hoor.

Overigens vertelde de monteur dat hij die week al 5 DVR’s had omgeruild vanwege kapotte displays!
 
Ongeveer 1 maand geleden is ook mijn display ermee gestopt. Ik heb nog niet de moeite genomen om de HD te bellen aangezien de rest wel goed werkt.
 
Ik heb de DVR al meer dan een jaar en na 1 maand ging ook mijn display stuk en eerlijk gezegt mis je niet veel en daarom laat ik het maar gewoon zo op de TV staat veel meer info als je de info-knop indrukt dan op dat kleine lelijke displaytje en om de tijd te zien hebben we een klok aan de muur
 
Terug
Bovenaan