L
liquidocobra
Vanaf vandaag werkt het display van mijn thomson DVR niet meer :'(.
Meer mensen die hier last van heben (gehad)
?
Meer mensen die hier last van heben (gehad)
?Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
?
was dat de display defect was. Ik kon de mediabox opsturen en dan zou ik een nieuwe krijgen. Aangezien ik GEEN vertrouwen in upc heb en ik niet het risico wil lopen dat ik mijn mediabox nooit meer terug zie (overdreven natuurlijk) heb ik hem gewoon gehouden. Ik denk maar zo..... scheelt me weer stroom kosten die paar ledjes die uitstaan 

