• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Thompson router/modem D R A M A !!! (TWG870)

  • Onderwerp starter Onderwerp starter jaydee
  • Startdatum Startdatum
J

jaydee

Geachte KLOTE upc,

Als klant ervaar je elke keer weer hetzelfde bij UPC zodra er wat veranderd is het weer drama. Ik heb me abbo omgezet naar alles in een 50mb internet, dig. tv en bellen standaard.

Netjes in de mail aangegeven dat ik GEEN ander modem wil (was al op de hoogte dat de nieuwe thompson meuk van UPC bagger is)

Wat denk je. Toch een andere modem opgestuurd krijgen en een doos om de oude te retourneren. Na wat beraad toch even gekeken of ik de thompson werkend krijg aangezien me het een extra router scheelt....

Thompson aangesloten, alles online , resultaat:

1. Internet bokkie bokkie traag (24.x.x.x range)
2. Na een kwartier was de adapter al kapot

Ik stuur dus nu in die retour doos de nieuwe modem router terug naar UPC met een begeleidend schrijven. Ik werk zelf in de IT business en b=verbaas me telkens weer met welke ROMMEL upc de klanten opzadeld. Echter met me huidige modem (Cisco EPC 2000) kan ik niet bellen en dat zit wel in me abbo.

Nu dus mijn vraag :

welke modem is WEL goed voor zowel bellen als internet 50mb ? Die thompson kneut hoef ik hier niet meer te zien, zeker niet na het lezen van alle topics hier.

Excuses voor het taalgebruik maar het is nu eenmaal een feit dat die nieuwe thompson troep rommel is en als klanten zou ik die troep of in de kliko gooien of lekker allemaal terug sturen naar UPC.

Alvast bedankt

Jeroen
 
en wat is de beste manier om bij upc duidelijk te maken dat ik dat modem wil en niet die thompson meuk ?

Want dat wordt ook weer DRAMA bellen doe ik standaard niet meer met die callcentre medewerkers is het alleen maar drama
 
Een berichtje naar een van de webcare medewerkers misschien?
Zou ik wel een iets vriendelijker aanhef gebruiken ;)
 
Uiteraard,

webcare team is niks mis mee maar UPC vriendelijk benaderen ben ik klaar mee. Het is namelijk altijd hetzelfde liedje bij UPC...

Gelukkig is het webcare team er die zijn tenminste fatsoenlijk en klantgericht. Heb Cas een pm gestuurd.
 
Vreemd, hier geen enkel probleem met de Thompson TWG870.

Stabiele snelheid, bij de speedtest de laagste is 49,40 Mb/s en upload laagste 2,29 Mb/s.
 
H_Ackermans zei:
Vreemd, hier geen enkel probleem met de Thompson TWG870.

Vorige week bij mijn buren eentje aangesloten.
Ik was bang dat het een ramp zou worden maar niets is minder waar, werkt gewoon goed.
 
het feit dat de adapter na een kwartier / half uur de geest geeft zegt alweer genoeg.

Thompson ben ik zowieso geen fan van. Daarnaast alle topics op chelloo over dit fantastische apparaat ....... nee dank je .. laat maar

Ik ga kost wat kost voor de cisco modems met me eigen router
 
Beetje dom gebral.
Dat een voedings adapter kopot gaat kan met alle leveranciers gebeuren.
Alle leveranciers kopen die goedkoop in China.
 
Nou, ik ben ook werkzaam in de IT ;), en de thompson doet het bij mij prima, dmz tunnel naar mijn eigen router, geen probleem.
En wat een andere poster al aangaf, om nou te vloeken op het ding omdat de adapter stuk gaat slaat nergens op, die dingen zijn bij elke leverancier de zwakke broeders, ook bij cisco
 
Terug
Bovenaan