J
jaydee
Geachte KLOTE upc,
Als klant ervaar je elke keer weer hetzelfde bij UPC zodra er wat veranderd is het weer drama. Ik heb me abbo omgezet naar alles in een 50mb internet, dig. tv en bellen standaard.
Netjes in de mail aangegeven dat ik GEEN ander modem wil (was al op de hoogte dat de nieuwe thompson meuk van UPC bagger is)
Wat denk je. Toch een andere modem opgestuurd krijgen en een doos om de oude te retourneren. Na wat beraad toch even gekeken of ik de thompson werkend krijg aangezien me het een extra router scheelt....
Thompson aangesloten, alles online , resultaat:
1. Internet bokkie bokkie traag (24.x.x.x range)
2. Na een kwartier was de adapter al kapot
Ik stuur dus nu in die retour doos de nieuwe modem router terug naar UPC met een begeleidend schrijven. Ik werk zelf in de IT business en b=verbaas me telkens weer met welke ROMMEL upc de klanten opzadeld. Echter met me huidige modem (Cisco EPC 2000) kan ik niet bellen en dat zit wel in me abbo.
Nu dus mijn vraag :
welke modem is WEL goed voor zowel bellen als internet 50mb ? Die thompson kneut hoef ik hier niet meer te zien, zeker niet na het lezen van alle topics hier.
Excuses voor het taalgebruik maar het is nu eenmaal een feit dat die nieuwe thompson troep rommel is en als klanten zou ik die troep of in de kliko gooien of lekker allemaal terug sturen naar UPC.
Alvast bedankt
Jeroen
Als klant ervaar je elke keer weer hetzelfde bij UPC zodra er wat veranderd is het weer drama. Ik heb me abbo omgezet naar alles in een 50mb internet, dig. tv en bellen standaard.
Netjes in de mail aangegeven dat ik GEEN ander modem wil (was al op de hoogte dat de nieuwe thompson meuk van UPC bagger is)
Wat denk je. Toch een andere modem opgestuurd krijgen en een doos om de oude te retourneren. Na wat beraad toch even gekeken of ik de thompson werkend krijg aangezien me het een extra router scheelt....
Thompson aangesloten, alles online , resultaat:
1. Internet bokkie bokkie traag (24.x.x.x range)
2. Na een kwartier was de adapter al kapot
Ik stuur dus nu in die retour doos de nieuwe modem router terug naar UPC met een begeleidend schrijven. Ik werk zelf in de IT business en b=verbaas me telkens weer met welke ROMMEL upc de klanten opzadeld. Echter met me huidige modem (Cisco EPC 2000) kan ik niet bellen en dat zit wel in me abbo.
Nu dus mijn vraag :
welke modem is WEL goed voor zowel bellen als internet 50mb ? Die thompson kneut hoef ik hier niet meer te zien, zeker niet na het lezen van alle topics hier.
Excuses voor het taalgebruik maar het is nu eenmaal een feit dat die nieuwe thompson troep rommel is en als klanten zou ik die troep of in de kliko gooien of lekker allemaal terug sturen naar UPC.
Alvast bedankt
Jeroen
