• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Thema kanalen omroep 24

Status
Niet open voor verdere reacties.
Berichten
977
Ik vind die nieuwe opzet van die 24 uurs zenders van de publieke omroepen maar lelijk.

20 logo's in het scherm, van het oude programma en de nieuwe uitzending.
Hebben de omroepen de programma's niet gewoon op band staan zonder die lelijke logo's van vroeger erbij. Lijkt wel alsof ze een beetje aan lopen te modderen met mijn belastingcenten.

Slechte zaak dus.
 
Tja, alles moet opeens volgens de nieuwe "breedbeeld" 24 portal stijl blijkbaar. :roll:
Dat hierdoor de beeldkwaliteit van de orginele 4:3 archiefopnames zwaar te lijden heeft is natuurlijk maar een onbelangrijk detail.

En bij de publieke omroep zijn ze er inderdaad heel erg goed in om het beeld te verpesten met oerlelijke, hinderlijke logo's

Hier loopt overigens ook al een discussie over:

Nieuwe look best24 geschiedenis24 enz.enz.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan