- Berichten
- 977
Ik vind die nieuwe opzet van die 24 uurs zenders van de publieke omroepen maar lelijk.
20 logo's in het scherm, van het oude programma en de nieuwe uitzending.
Hebben de omroepen de programma's niet gewoon op band staan zonder die lelijke logo's van vroeger erbij. Lijkt wel alsof ze een beetje aan lopen te modderen met mijn belastingcenten.
Slechte zaak dus.
20 logo's in het scherm, van het oude programma en de nieuwe uitzending.
Hebben de omroepen de programma's niet gewoon op band staan zonder die lelijke logo's van vroeger erbij. Lijkt wel alsof ze een beetje aan lopen te modderen met mijn belastingcenten.
Slechte zaak dus.