D
Doorne
Hallo allemaal,
Ik heb een erg vervelend probleem.
Sinds gister is met succes mijn abonnement omgezet van 60mbit naar 120mbit.
Helaas komt mijn Thomson TGW870U niet meer online.
DS en US branden netjes constant, maar online blijft knipperen.
Ik heb al aan hard reset uitgevoerd, waardoor hij naar mijn weten de config file opnieuw moet verkrijgen van UPC.
Ook heb ik al meerdere malen de "helpdesk" aan de telefoon gekregen waar ze me niet konden helpen.
Nu is mijn vraag wat zie ik over het hoofd of wat kan ik nog meer proberen ??
Alvast bedankt voor het lezen van mijn topic.
Met vriendelijke groet,
P v Doorne
Ik heb een erg vervelend probleem.
Sinds gister is met succes mijn abonnement omgezet van 60mbit naar 120mbit.
Helaas komt mijn Thomson TGW870U niet meer online.
DS en US branden netjes constant, maar online blijft knipperen.
Ik heb al aan hard reset uitgevoerd, waardoor hij naar mijn weten de config file opnieuw moet verkrijgen van UPC.
Ook heb ik al meerdere malen de "helpdesk" aan de telefoon gekregen waar ze me niet konden helpen.
Nu is mijn vraag wat zie ik over het hoofd of wat kan ik nog meer proberen ??
Alvast bedankt voor het lezen van mijn topic.
Met vriendelijke groet,
P v Doorne