• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

TGW870U Komt niet online na omzetten 60 naar 120Mbit

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Doorne
  • Startdatum Startdatum
D

Doorne

Hallo allemaal,

Ik heb een erg vervelend probleem.
Sinds gister is met succes mijn abonnement omgezet van 60mbit naar 120mbit.
Helaas komt mijn Thomson TGW870U niet meer online.
DS en US branden netjes constant, maar online blijft knipperen.

Ik heb al aan hard reset uitgevoerd, waardoor hij naar mijn weten de config file opnieuw moet verkrijgen van UPC.
Ook heb ik al meerdere malen de "helpdesk" aan de telefoon gekregen waar ze me niet konden helpen.

Nu is mijn vraag wat zie ik over het hoofd of wat kan ik nog meer proberen ??

Alvast bedankt voor het lezen van mijn topic.

Met vriendelijke groet,

P v Doorne
 
Terug
Bovenaan