Teveel mislukte aanmeldingen??

karin

Forum Gebruiker
Berichten
229
Ik wilde een nieuw e-mail adres aanmaken, dus wilde ik inloggen bij de abonneediensten op chello.nl om een nieuw adres aan te maken. Ik kan echter niet inloggen, terwijl ik zeker weet dat ik het goede wachtwoord invul. Nu kan ik helemaal niets meer, ik krijg meteen de melding "teveel mislukte aanmeldingen". Meer mensen die hier last van hebben?
 
P

pblock

karin zei:
Ik wilde een nieuw e-mail adres aanmaken, dus wilde ik inloggen bij de abonneediensten op chello.nl om een nieuw adres aan te maken. Ik kan echter niet inloggen, terwijl ik zeker weet dat ik het goede wachtwoord invul. Nu kan ik helemaal niets meer, ik krijg meteen de melding "teveel mislukte aanmeldingen". Meer mensen die hier last van hebben?

Waarom zo moeilijk/
maak een email acc aan bij een andere provider en zet het dan als nieuw email in outlook of wat je ook gebruikt .
 
H

HiNKeL

Goed idee, maar ja...dan maken we het chello natuurlijk wel erg gemakkelijk :P

- Newsserver? Aaah los abbootje erbij joh want die newsserver van chello is brak!
- DNS? Jaaa chello's DNS servers zijn niet je van het nee...neeee maar er zijn alternatieven hoor!
- Mailbox te klein? Aaachhh geeft niets, je kunt zo een gratis accountje aanmaken bij....etc etc...

Ehm...juist. Ik ben van mening dat het gewoon moet werken aangezien het bij je abonnement hoort en je er dus voor betaalt. Dat geld wat ze elke maand afschrijven gaat niet naar liefdadigheid tenslotte.

On topic: Ik krijg dezelfde foutmelding, al eerder contact met chello opgenomen, hadden ze de boel gereset...hielp dus niet, dus maar weer een mailtje die kant op....en dan hoor je vervolgens.....niets! En uiteraard werkt het tot op heden ook nog steeds niet. Zucht...

Maar goed, kennelijk zijn er meer mensen die er last van hebben, dus ze zijn er vast al mee bezig....
 
Topicstarter
Topicstarter
karin

karin

Forum Gebruiker
Berichten
229
Hmmmmmm in ieder geval ben ik dus niet de enige, zal eens kijken morgen wat ze op de helpdesk zeggen, maar ja, heb er niet al te veel vertrouwen in.
Ik vind ook dat het gewoon moet werken wanneer ik ervoor betaal, ik heb gewoon geen zin om bij tig verschillende sites e-mail adressen aan te maken terwijl chello daar gewoon de mogelijkheid voor biedt.
 
I

Ikke Niet

Kijk even naar je IP adres. Je zal zien dat het geen gewoon IP adres is.

Test voor de zekerheid even je snelheid bij chello. Je zal dan zien dat je volgens chello niet op hun netwerk zit ???

Dit probleem heb ik ook. He duurt ook uren voordat je een emailtje binnen hebt.

Ik heb al diverse malen gemaild maar je begrijpt het al. Je krijgt geen reactie. Oftewel gewoon pech hebben.
 
Topicstarter
Topicstarter
karin

karin

Forum Gebruiker
Berichten
229
Ikke Niet zei:
Kijk even naar je IP adres. Je zal zien dat het geen gewoon IP adres is.

Test voor de zekerheid even je snelheid bij chello. Je zal dan zien dat je volgens chello niet op hun netwerk zit ???

Dit probleem heb ik ook. He duurt ook uren voordat je een emailtje binnen hebt.

Ik heb al diverse malen gemaild maar je begrijpt het al. Je krijgt geen reactie. Oftewel gewoon pech hebben.

Ik kan de snelheidstest op hun site gewoon uitvoeren, en ik heb gewoon een chello IP adres volgens de Ripe who is database...
 

ikkezelluf

Forum Gebruiker
Berichten
173
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Heb ik ook gehad. Om een lang verhaal kort te houden: Na de reset moest ik weer mijn oude wachtwoord (dat wat ik van Chello had gekregen) gebruiken echter zonder leestekens, bij mij zat er in dat wachtwoord bv een komma en die moest er uit worden gelaten.

Voor de reset heb ik contact opgenomen met de helpdesk welke mij goed hebben verder geholpen. Na 2 minuten kon ik er weer in.
 
H

HiNKeL

Hij gaat weer lekker:

"Tot onze spijt is het door u gemelde probleem niet één dat wij, eenzijdig, via email kunnen verhelpen.
Wij willen u dan ook verzoeken, voor een volledige analyse, en oplossing telefonisch contact op te nemen met de afdeling Customer Service op nummer 0900- 15 80 (? 0,10 per minuut)"

Wat een gepruts zeg....
 

Art

Forum Gebruiker
Berichten
133
Ik had het na 1 van de zoveelste verbindingsproblemen, wat ik dan altijd doe is: modem en router uitzetten, weer aan en dan gaat het weer een dagje goed, deze keer echter niet, ik kwam op de provisioning pagina terecht, geen probleem dacht ik, ik ken immers mijn gebruikersnaam en wachtwoord uit mijn hoofd, je kan je wel voorstellen dat ik me heel naar voelde toen ik het 3 keer 'fout had ingetypt' geen verbinding meer (ja alleen maar met de provisioning pagina)
De volgende dag met de helpdesk gebeld, vroeg die jongen naar mijn password... dat vond ik wel vreemd want dat zouden ze nooit doen! maar goed, ik wilde geholpen worden, dus ik vertel het. zegt ie nee hoor, dat is uw password niet, ik zal een nieuw password naar u toe sturen !!met snail mail!! ik zou het op z'n vroegst binnen 2 dagen hebben. Ik stond dus echt buiten op de postbode te wachten =))
ik het nieuwe wachtwoord ingevoerd en gelukkig werkte alles weer, alleen 'woonde ik in oslo' en moest ik iedere pagina minstens 2 keer laden voor ik hem te zien kreeg. een maat van me vertelde dat ik een 'spam IP' had gekregen.

edit: spelfoutje.
 
G

Gerard V

Ik heb precies hetzelfde probleem gehad,ik kon wel via webmail mijn email ophalen,ook de melding gehad na het proberen een alias te wijzigen,dus gebeld met Chello helpdesk,geen probleem mijnheer we resetten even uw wachtwoord in het standaard wachtwoord wat U heeft gekregen,daarna kon ik dus ook niet meer bij mijn email,daar 5 maal over gebeld en gemaild,gelukkig had de 5e helpdesk medewerker in de gaten dat het "standaard wachtwoord" onjuist was gereset, online via webmail het door hem opgegeven wachtwoord geprobeert en ......"het werkte" het juiste en onjuiste werkwoord scheelde precies 1 letter!
 
Bovenaan