• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

testbeeld 999 zegt kabelprobleem, On demand werkt niet de rest wel

  • Onderwerp starter Onderwerp starter leonsajaxpage
  • Startdatum Startdatum
L

leonsajaxpage

Ik heb sinds afgelopen vrijdag HDTV met DVR, ik heb hiervoor ook een nieuwe mediabox ontvangen.
Nu heb ik het probleem dat testbeeld 999 zegt dat ik een kabelprobleem heb.
Ik heb alles al nagelopen en heb ook een retourgeschikte versterker gekocht bij upc center en er tussen geplaatst.

Zie als bijlage de afbeelding om te zien hoe ik alles heb aangesloten.
Heeft iemand een suggestie wat ik fout doe?

Alvast bedankt voor jullie reactie!
 

Bijlagen

  • upc netwerk.png
    upc netwerk.png
    284,6 KB · Weergaven: 266
Goedemiddag,

Kan jij eens kijken of ondemand werkt?
Er zijn namelijk wat problemen met 999 die ROOD geven.
Terwijl alles bijvoorbeeld wel werkt.
 
als ik on demand probeer, dan zegt UPC dat er iets mis is met de verbinding.
opnemen gaat goed, alle kanalen ook perfect beeld.
Alleen on demand werkt dus niet :-\
 
Ik heb exact hetzelfde probleem! Ook vrijdagavond nieuwe mediabox aangesloten, tv werkt perfect, ook HD, internet en telefonie werken, maar On Demand werkt niet (en 999 geeft aan geen IP-adres). Alle aansluitingen zijn door een UPC monteur aangelegd (bij vorige bewoners). Volgens UPC gaat er geen retoursignaal naar hun netwerk. UPC stuurt nu een monteur, maar ik ben bang dat die ook niet veel kan doen op locatie... :(
 
wanneer komt de monteur, ik ben erg benieuwd wat het oplevert.
welk type mediabox heb je, ook die van cisco?
 
Weten jullie zeker dat alles goed vast zit?
Al zit je man/vrouw al een stukje niet goed kan het al niet meer werken.

Sluit hem eens direct aan op je wandcontactdoos, dus zonder UPC Splitter.

Doe eens menu -> 1789 en dan de ferquentie scan.
 
Nee, de Pace HD (DCR7111)
De monteur komt donderdagochtend.

Ik ga vanavond nog wel weer een keer een handmatige firmware upgrade doen (2e keer), maar ik ben bang dat dat niet helpt...
 
davy16 zei:
Weten jullie zeker dat alles goed vast zit?
Al zit je man/vrouw al een stukje niet goed kan het al niet meer werken.

Sluit hem eens direct aan op je wandcontactdoos, dus zonder UPC Splitter.

Doe eens menu -> 1789 en dan de ferquentie scan.

100%
Dat kun je ook eenvoudig testen door de kabel rechtstreeks in je tv te doen, dus analoog. Ik heb zo een perfect beeld...
 
ik heb geen wandcontactdoos, maar gewoon de groene kabel die de kamer binnenkomt, ik zal hem daar eens op aan sluiten vanavond rechtstreeks, zonder versterker ertussen, maar heb dat volgens mij al een keer geprobeerd zonder resultaat.
De frequentie resultaten zal ik hier dan even posten.

Ik weet trouwens wel zeker dat echt alles goed vast zit.
 
Ik heb dit probleem al weken sinds de box tijdens mijn vakantie twee weken uit heeft gestaan. De UPC helpdesk meldde mij dat het komt door de algemene ON DEMAND problemen en dat daar hard aan gewerkt wordt.
 
Terug
Bovenaan