L
leonsajaxpage
Ik heb sinds afgelopen vrijdag HDTV met DVR, ik heb hiervoor ook een nieuwe mediabox ontvangen.
Nu heb ik het probleem dat testbeeld 999 zegt dat ik een kabelprobleem heb.
Ik heb alles al nagelopen en heb ook een retourgeschikte versterker gekocht bij upc center en er tussen geplaatst.
Zie als bijlage de afbeelding om te zien hoe ik alles heb aangesloten.
Heeft iemand een suggestie wat ik fout doe?
Alvast bedankt voor jullie reactie!
Nu heb ik het probleem dat testbeeld 999 zegt dat ik een kabelprobleem heb.
Ik heb alles al nagelopen en heb ook een retourgeschikte versterker gekocht bij upc center en er tussen geplaatst.
Zie als bijlage de afbeelding om te zien hoe ik alles heb aangesloten.
Heeft iemand een suggestie wat ik fout doe?
Alvast bedankt voor jullie reactie!

