O
opsokkebolje
okee hier de test van de gemiddelde internetter tegen de gemiddelde upc hd medewerker.
al jaren heb ik chello en upc telefonie tot voor kort met redelijke tevredenheid op enkele incidenten in het verleden na.
het was vakantie tijd toen ik en mijn buren erachter kwamen dat geen enekele dienst van upc bij ons meer werkte. zowel telefonie als internet als digi tv was uitgevallen. tsja kan gebeuren was onze reactie maar ff de helpdesk bellen. melding gemaakt en het zou geregeld worden etc..
volgende dag nog niks en weer bellen , dit tot 5 dagen lang toe . dan ik weer bellen dan de buren weer bellen en steevast antwoord storing staat nog open word aan gewerkt. de 5e dag kreeg ik een upc medewerkster aan de lijn die er nog al van schrok dat we al 5 dagen zonder zaten. ze begon ff te sneupen en had alles in 10 minuten weer online, ze gaf wel aan dat het retoursignaal niet helemaal top was. tja dat was onze eerste verbazing tig medewerkers aan de foon gehad niemand die er wat aan kon doen en dit vrouwtje losste het ff in 10 minuten op. echter kort daarna begonnen de ergernissen weer . steeds viel er wel wat uit en kwam later weer terug , nog verscheidenen malen gebeld met de hlpdesk en die doorlopen de standaard procedure modem reset etc. en geven de schuld aan de router en of coax kabel. op mijn wedervraag hoe de digitale tv of telefonie van de buren niet goed kan functioneren door mijn router , tja daar word overheen geluld. ik probeer dus nu al 2 maanden die mensen aan het verstand te krijgen dat hier iets mis is met het signaal . de buren en ik hebbebn exact dezelfde problemen en dat ligt dan aan mijn coax kabel of router zeker?
is het nou zo moeilijk ff een monteur dat kastje voor aan de weg te laten na meten? het is toch duidelijk dat het probleem daar zit of bij hen in de centrale?
al jaren heb ik chello en upc telefonie tot voor kort met redelijke tevredenheid op enkele incidenten in het verleden na.
het was vakantie tijd toen ik en mijn buren erachter kwamen dat geen enekele dienst van upc bij ons meer werkte. zowel telefonie als internet als digi tv was uitgevallen. tsja kan gebeuren was onze reactie maar ff de helpdesk bellen. melding gemaakt en het zou geregeld worden etc..
volgende dag nog niks en weer bellen , dit tot 5 dagen lang toe . dan ik weer bellen dan de buren weer bellen en steevast antwoord storing staat nog open word aan gewerkt. de 5e dag kreeg ik een upc medewerkster aan de lijn die er nog al van schrok dat we al 5 dagen zonder zaten. ze begon ff te sneupen en had alles in 10 minuten weer online, ze gaf wel aan dat het retoursignaal niet helemaal top was. tja dat was onze eerste verbazing tig medewerkers aan de foon gehad niemand die er wat aan kon doen en dit vrouwtje losste het ff in 10 minuten op. echter kort daarna begonnen de ergernissen weer . steeds viel er wel wat uit en kwam later weer terug , nog verscheidenen malen gebeld met de hlpdesk en die doorlopen de standaard procedure modem reset etc. en geven de schuld aan de router en of coax kabel. op mijn wedervraag hoe de digitale tv of telefonie van de buren niet goed kan functioneren door mijn router , tja daar word overheen geluld. ik probeer dus nu al 2 maanden die mensen aan het verstand te krijgen dat hier iets mis is met het signaal . de buren en ik hebbebn exact dezelfde problemen en dat ligt dan aan mijn coax kabel of router zeker?
is het nou zo moeilijk ff een monteur dat kastje voor aan de weg te laten na meten? het is toch duidelijk dat het probleem daar zit of bij hen in de centrale?