R
Rob D
Zojuist contact gehad met UPC, omdat de test met de 2e mediabox officieel per vandaag is afgelopen.
Voor mij is deze test wel succesvol verlopen.
Wat ik begreep van het testteam is, dat er binnenkort een testfase gaat komen met een 2e DVR box.
Volgens mij gaat er met een 2e DVR een wens van menigeen in vervulling.
Wanneer de test zal starten is nog niet bekend.
Voor mij is deze test wel succesvol verlopen.
Wat ik begreep van het testteam is, dat er binnenkort een testfase gaat komen met een 2e DVR box.
Volgens mij gaat er met een 2e DVR een wens van menigeen in vervulling.
Wanneer de test zal starten is nog niet bekend.

Zou het voor de kapitaalkrachtigen mogelijk zijn om 2 mediaboxen op een tv te doen? Heb je wel gesteggel met afstandsbediening die twee tegelijk bedient, maar verder toch best handig 

