• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Test 2e mediabox afgesloten, nu test 2e DVR mediabox

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Rob D
  • Startdatum Startdatum
R

Rob D

Zojuist contact gehad met UPC, omdat de test met de 2e mediabox officieel per vandaag is afgelopen.
Voor mij is deze test wel succesvol verlopen.
Wat ik begreep van het testteam is, dat er binnenkort een testfase gaat komen met een 2e DVR box.
Volgens mij gaat er met een 2e DVR een wens van menigeen in vervulling.
Wanneer de test zal starten is nog niet bekend.
 
Ik heb als tester niets gehoord van UPC en het "aantrekkelijk" aanbod wat er zou komen dus ook niet. ::)
 
Tony zei:
Ik heb als tester niets gehoord van UPC en het "aantrekkelijk" aanbod wat er zou komen dus ook niet. ::)
Dat is een van de redenen waarom ik dus gebeld heb. Dat aanbod komt in de loop van deze week hebben ze mij verteld, maar dat kan dus best die test met de 2e DVR box worden....of toch nog iets anders, was nog niet helemaal duidelijk.
Meer info via het speciale nummer dat je hebt gekregen.
 
Wel jammer dat ik niet twee tv's heb :) Zou het voor de kapitaalkrachtigen mogelijk zijn om 2 mediaboxen op een tv te doen? Heb je wel gesteggel met afstandsbediening die twee tegelijk bedient, maar verder toch best handig :)
 
Jij wilt naar 2 zenders tegelijk op één tvscherm kijken. Lijkt mij niet fijn. :o
 
Aangezien UPC mij nooit een retourbox heeft gestuurd voor de DVR (ook niet na een
telefoontje naar de HD met het verzoek er eentje te sturen), staat de DVR hier inmiddels een maand of 5 stof te happen. Sinds
ik de HDTV box heb dus.

Een werkende DVR voor erbij leek me wel wat dus net ff UPC gebeld
of ik mee kon doen aan de test. Zou ook makkelijk zijn voor UPC aangezien
ik die DVR al heb staan, zei ik nog tegen de medewerker van het testteam. :) Kwestie van even de DVR weer
actief maken in het systeem en gaan. :P

Helaas een utopie. Als je een HDTV box hebt kan je niet meedoen met de test, alleen
mensen die een normale box of DVR als 1e box hebben kunnen meedoen. Dit is overigens geen technische
beperking o.i.d. maar puur administratief; in het systeem kunnen ze niet invoeren dat iemand met een HDTV box een DVR als 2e box kan hebben. "Daar hadden ze geen rekening mee gehouden". De medewerker van het testteam had deze keuzemogelijkheid simpelweg niet op z'n beeldscherm. Er was ook geen work-around mogelijk.
Ongelofelijk weer UPC dit. >:( ;D

De medewerker beloofde wel een retourbox te sturen. :)
 
Tony zei:
Ik heb als tester niets gehoord van UPC en het "aantrekkelijk" aanbod wat er zou komen dus ook niet. ::)

Het blijft stil vanuit UPC, vreemde gang van zaken allemaal weer. Testperiode is voorbij en wat moet ik nou met die 2e mediabox?
Ik wacht wel op een reactie van UPC, als die ooit komt ;D
 
Tony zei:
Het blijft stil vanuit UPC, vreemde gang van zaken allemaal weer. Testperiode is voorbij en wat moet ik nou met die 2e mediabox?
Ik wacht wel op een reactie van UPC, als die ooit komt ;D
Misschien weet 1 van de meelezende UPC mensen hier meer over?
 
Het is stil van UPC kant omdat je nu stilzwijgend voor 4 euro per maand aan die box vast zit ;D
 
ElPino zei:
Wel jammer dat ik niet twee tv's heb :) Zou het voor de kapitaalkrachtigen mogelijk zijn om 2 mediaboxen op een tv te doen? Heb je wel gesteggel met afstandsbediening die twee tegelijk bedient, maar verder toch best handig :)

Leg eens uit wat het nut is van 2 boxen op 1 TV? Ik heb er zwaar over nagedacht maar kan met de beste wil van de wereld niets bedenken :-\
 
Terug
Bovenaan